pawel66 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Ten silnik turnigy też miałem i na 11x3.8 latał najlepiej, oczywiście po locie silnik gorący ale nie parzył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Malker, no i próbowałeś Emaxa z innymi śmigłami? Jakie opinie? Dalej latasz na tym silniku, czy go zmieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Tak, próbowałem lecz na żadnym z wypróbowanych nie miałem ciągu większego niż 850-900gram ale w locie sie tego nie czuje. Podejrzewam, że wtedy napięcie sie obniża i jest kiszka. Emaxik leży i czeka na nowego właściciela a jak nie to będzie leżał dalej Teraz używam czerwonego turnigy a własciwie myśle czym go skleić bo w 1 locie się rozpadł (pewna osoba z forum wysłała uszkodzony). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Dzięki za info. Przy okazji jeszcze jedno pytanie. Która wersja Emaxów jest nowa - czarna, czy ta z czerwonym rotorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Wychodzi na to że jedno i drugie to to samo. Na czarnych pisze Grand Turbo a na czerwonych odpowiednik czyli GT. Stare wersje (różniące się tylko kolorem od wersji"budget") to te z niebiesko-srebrne używam takiego i jestem bardzo zadowolony. http://www.ebay.com/itm/EMAX-1200kv-BL-2220-07-Brushless-Motor-391Watt-1200rpm-85g-BL2220-07-400-1200g-/150662248611 Dokładnie ten siedzi w moim park masterze i ze śmigłem 11x3.8 zapewnia duuuuży nadmiar mocy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam G. Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Wszyscy mają, mam i ja. Mój wybór Parkmastera, był pewnie trochę inny niż większości, bo ja szukałem modelu, który spasuje do wyposażenia, które posiadam i trafiłem tutaj. Ew. silnik Turnigy 3530 1100KV Śmigło ACP 10x5 i jest szał No to myślę sobie jest model dla mnie , dzisiaj spokojnie składam sobie samolocik, chcę zamontować silnik, a tu zonk , silnik ma średnicę 35mm, a w modelu w miejscu na silnik 33mm, nie wiem, czy ingerować w mocowanie silnika, boję się, że za bardzo się osłabi, czy kupić inny silnik. jary14 jak sobie z tym poradziłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Ja sobie z tym nie poradziłem, bo sam latałem na Emaxie o mniejszej średnicy. Ten setup podałem w oparciu o rozmowę z Boogie'm. Widziałem co on wyprawiał z tym modelem, na podanym wyposażeniu :-) Powiem tylko, że byłem pod wielkim wrażeniem, dlatego poleciłem tego Turnigy Więc przykro mi, ale nie pomogę Ci za bardzo, musisz kontaktować się z Krzyśkiem. Ale przecież, zawsze można wyciąć nową wręgę ze sklejki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Ja mialem podfrezowanie w swoim parkmasterze Po prostu wzialem dremela z papierem sciernym na bebnie i podszlifowalem-wszystko bylo OK. Wlasnie skladam kolejnego parkmastera- polecam wklejenie pretow weglowych (oraz plaskownikow zamiast pretow w kadlub) przy pomocy UHU Pora-troche dluzej, ale elastycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam G. Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Dzięki panowie za wyjaśnienie, będzie trzeba szlifować, a na pręty węglowe już za późno, wkleiłem wczoraj szklane z zestawu, ale może przy następnym Parkmasterze . Zastanawiałem się nad silnikiem RAY C2836/08, też leży na półce i się mieści w modelu, co o tym myślisz Boogie, dać Raya czy szlifować pod Turnigy? I ostatnie pytanko:, jaki regulator masz przy Turnigy, mam do wyboru Plush25A i Plush40A (trochę nie mieści się do dziury w modelu ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 To zalezy ktory z tych silnikow jest mocniejszy Wzmocnij dodatkowymi prętami te elementy plastykowe do których jest mocowana wręga- powinno wytrzymać. Regulator to 30tka, ale 25 również powinien wystarczyć. W końcu prądy to max 20-22A w przypadku tego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Dzięki panowie za wyjaśnienie, będzie trzeba szlifować, a na pręty węglowe już za późno, wkleiłem wczoraj szklane z zestawu, ale może przy następnym Parkmasterze . Zastanawiałem się nad silnikiem RAY C2836/08, też leży na półce i się mieści w modelu, co o tym myślisz Boogie, dać Raya czy szlifować pod Turnigy? I ostatnie pytanko:, jaki regulator masz przy Turnigy, mam do wyboru Plush25A i Plush40A (trochę nie mieści się do dziury w modelu ). Latałem 3 lata na tym silniku RAY 2836/08 nawet przy masie 590 gr. (pakiety 1600 i 1800 mAh), śmigło 10x4,7 APC z zawisu bardzo ładnie szedł w górę. Silnik wytrzymał sporo kretów - wogóle nie ucierpiał. Koniecznie trzeba wzmocnić łoże. Ja w swoim modelu wymieniłem wszystkie pręty szkalne na węglowe. To zalezy ktory z tych silnikow jest mocniejszy Wzmocnij dodatkowymi prętami te elementy plastykowe do których jest mocowana wręga- powinno wytrzymać. Regulator to 30tka, ale 25 również powinien wystarczyć. W końcu prądy to max 20-22A w przypadku tego modelu. Co do regulatora. Ja stosuję zadadę ok 20-30% zapasu. Jak prąd 20-22A to regiel ok. 30A, jak prąd 30A to regiel ok. 45A itd. Wtedy regulator nie pracuje "na pełnych obrotach" Jest sprawniejszy i się tak nie grzeje. Ryzyko uszkodzenia jest też dużo mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam G. Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Silnik zmieściłem, wbrew pozorom nie było dużo szlifowania , regulator 30A zamówiony. Z wymianą prętów na razie dam sobie spokój, tylko zastanawia mnie kwestia dodatkowego wzmocnienia łoża silnika, wprawdzie, gdy po raz pierwszy zobaczyłem kadłub, naszły mnie pewne wątpliwości , co do jego wytrzymałości w okolicach silnika, no, ale pomyślałem sobie, że Multiplex wie, co robi. Powiedzcie mi czy wzmacniacie łoże na wypadek kraszu, czy po to by przy agresywnych akrobacjach silnik nie poleciał sam bez modelu. Jeśli to nie problem, to proszę o jakieś fotki jak to powzmacnialiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Najpierw było w ten sposób (2 zdjęcia) Później dorobiłem pręty szklane w górnym mocowaniu i okleiłem taśmą. Następnie wszystkie pręty wymieniłem na węgiel. ( nie mam zdjęcia) Warto wg mnie dać wzmocnienia pod skrzydłami i statecznikiem poziomym. Fabrycznie jest na to miejsce. NIestety to wszystko powoduje wzrost wagi. Same naklejki to ok. 60-70 gr. chociaż dobrze usztywniają model (nie trzeba dodawac, że po naklejeniu nagrzewamy suszarką - wklejają się solidnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam G. Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Jakiej grubości pręty zastosowałeś do wzmocnień pod skrzydłami i statecznikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 w swoim miałem 2mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Nie pamiętam dokładnie. Na skrzydłach chyba 2 mm, na stateczniku poziomym chyba 1,5 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam G. Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Mój ParkMaster gotowy do lotu, na wzmocnienie pod statecznik poziomy dałem pręt 2mm, a pod skrzydła rurkę 4mm (to co miałem na stanie), choć okazało się że mam jeszcze pręt 3mm, ale to już chyba żadna różnica. Waga z akumulatorem Rhino 1250mAh to 567g. Ale muszę powiedzieć, że Multiplex poszedł trochę po bandzie, cięgna do sterów o długości „na styk”, w EGPro tego nie było. Patent z suszarką do naklejek super, trzeba tylko uważać, żeby nie za bardzo przygrzać elaporu, bo lubi spuchnąć. W wikend oblot, zobaczymy jak będzie. EDIT: Acha, jeszcze jedno pytanko: hamulec na ON czy OFF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 "Acha, jeszcze jedno pytanko: hamulec na ON czy OFF?" Oczywiście OFF. W moim wszystkie popychacze zamieniłem na snapy plastikowo-metalowe (do serw) + baryłki (do stateczników) a to wszytko połączone 2mm pretem czy rurką węglową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LQ Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Witam. Też planuję zakup Park-Mastera wybrałem takie wyposażenie: Serwa CORONA CS-929MG - 12,5g sztuka Silnik E-MAX GT 2215/09 - 70 g Regulator E-MAX Budget 30A 2-4S - 27 g Pakiety NanoTech 1000mAh 3S/45C 11,1V - 97g Zippy 1000mAh 11,1V 35C - 97g Razem wychodzi - 244g Wyposażenie wybrałem po przeczytaniu całego tego wątku - mam nadzieję ze będzie odpowiednie. Proszę o wasze zdanie na jego temat. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.