M.Ch. Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Parametrami użytkowymi i wagowo SUPER. Co dośmigła to 10x4,7 APC lub nawet na 10x3,8. Piasta, śmigło, przedłużacze i odbiornik dodadzą ok. 40 g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LQ Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 No to super mogę się zabrać za gromadzenie funduszy i sprzętu - tylko Park-Master właśnie podrożał ostatnio znalazłem najtaniej za 320 teraz 356 zł najtaniej ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 No to super mogę się zabrać za gromadzenie funduszy i sprzętu - tylko Park-Master właśnie podrożał ostatnio znalazłem najtaniej za 320 teraz 356 zł najtaniej ;( Taniej można zrobić Flash'a itp. z RC Factory: mniejszy i tańszy silnik regiel serwa no i model o prawie 100 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Można taniej, ale czy lepiej. Pytanie brzmi, czy model jest pierwszym modelem do 3D, czy którymś z kolei. Jako pierwszy ze względu na odporność jest Flash, ja jednak wole własności lotne parkmastera. Sam właśnie skończyłem swojego (no dobra, jeszcze trzeba ustawić wkleić zastrzały i całość doregulować, zakleić robaczki, żeby nic się nie ruszyło w locie). Masa bez ww. zastrzałów to równe 500g z następującym wyposażeniem: -Corona 939MG na SW i SK, -GWS Naro FH-BB na lotki, -Turnigy 2217 1050kv +APC 10x5E, -regulator Turnigy AE-30A, -ZIPPY Flightmax 1000mAh 3S1P 25C Tak jak już wcześniej pisałem zamiast prętów szklanych wstawiłem węglowe (płaskowniki w kadłub) oraz dałem dodatkowe po bokach górnego mocowania silnika. Dodatkowo nałożyłem rurkę 2/1 na fabryczne popychacze, które są bardzo wiotkie. Zrezygnowałem z podwozia. W zamian nakleję taśmę na spód prawdopodobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LQ Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Można taniej, ale czy lepiej. Pytanie brzmi, czy model jest pierwszym modelem do 3D, czy którymś z kolei. Jako pierwszy ze względu na odporność jest Flash, ja jednak wole własności lotne parkmastera. Sam właśnie skończyłem swojego (no dobra, jeszcze trzeba ustawić wkleić zastrzały i całość doregulować, zakleić robaczki, żeby nic się nie ruszyło w locie). Masa bez ww. zastrzałów to równe 500g z następującym wyposażeniem: -Corona 939MG na SW i SK, -GWS Naro FH-BB na lotki, -Turnigy 2217 1050kv +APC 10x5E, -regulator Turnigy AE-30A, -ZIPPY Flightmax 1000mAh 3S1P 25C Tak jak już wcześniej pisałem zamiast prętów szklanych wstawiłem węglowe (płaskowniki w kadłub) oraz dałem dodatkowe po bokach górnego mocowania silnika. Dodatkowo nałożyłem rurkę 2/1 na fabryczne popychacze, które są bardzo wiotkie. Zrezygnowałem z podwozia. W zamian nakleję taśmę na spód prawdopodobnie. Właśnie nie pierwszy - nie chce żeby model była tak miękki jak ten którym latałem do tej pory: Wrzuć jakieś fotki tego twojego Parka - PS - czy ten silnik który użyłeś nie jest trochę za słaby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Czemu miałby być za słaby? Mam teoretycznie około 1200g ciągu przy 507g masy do lotu (zrobiłem zastrzały i go ponownie zważyłem). Dzisiaj nawet nastąpił oblot- z mocą jest naprawde dobrze. Model bardzo ładnie "płynie" w powietrzu i dlatego zastanawiam się nad jego sprzedażą. Gdy latałem pierwszym swoim PMem, a było to 3 lata temu, wolałem modele lżejsze, łatwiej utrzymujące się w powietrzu. Obecnie wolę latanie cieższymi samolotami... a parkmaster odpowiada bardziej tamtemu typowi latania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msp-elektronik Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 BOOGIE- Jaki masz na tym silniku pobór prądu i jaki jest czas lotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LQ Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Witam. Też planuję zakup Park-Mastera wybrałem takie wyposażenie: Serwa CORONA CS-929MG - 12,5g sztuka Silnik E-MAX GT 2215/09 - 70 g Regulator E-MAX Budget 30A 2-4S - 27 g Pakiety NanoTech 1000mAh 3S/45C 11,1V - 97g Zippy 1000mAh 11,1V 35C - 97g Razem wychodzi - 244g Wyposażenie wybrałem po przeczytaniu całego tego wątku - mam nadzieję ze będzie odpowiednie. Proszę o wasze zdanie na jego temat. Pozdrawiam. Witam jutro odbieram Parka z wyposażeniem jak wyżej - wrzucę foto jak już go poskładam Tak jak obiecałem - foto mojego Parka gotowego do lotu - setup jak wyżej - waga końcowa 590g Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam G. Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Nareszcie pogoda dopisała i mój Parkmaster dzisiaj poleciał, stresu trochę było, bo to pierwsze moje latanie po zimowej przerwie oraz pierwszy model tego typu i muszę powiedzieć, że to nie Easy Glider W każdym razie podwozie jest liche i po drugim lądowaniu na trawie zostało przymusowo zdemontowane , teraz zastanawiam się, kiedy złamie się śmigło, albo wyrwie się wręga z silnikiem, chyba trzeba nauczyć się zawisu i w zawisie wracać do rączki. Ciekawe ile czasu potrzeba na naukę takiego lądowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip. Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Polecam wygięcie podwozia tuż przy kadłubie o 90 stopni i tak samo przy kołach. Jest wtedy elastyczne i tłumi wstrząsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam G. Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Polecam wygięcie podwozia tuż przy kadłubie o 90 stopni i tak samo przy kołach. Jest wtedy elastyczne i tłumi wstrząsy Rozumiem, że masz na myśli wygięcie podwozia do przodu modelu. Ale te 90 stopni to chyba trochę za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Jeżeli latasz nad trawą to zdemontuj po prostu podwozie. Ładnie wygląda goleń oklejony epp i osłony kół, ale w Twoim wypadku to tylko proszenie się o katastrofę. Śmigło zamontuj na prop-saver'ze i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip. Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Chodziło o to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam G. Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Jeżeli latasz nad trawą to zdemontuj po prostu podwozie. Ładnie wygląda goleń oklejony epp i osłony kół, ale w Twoim wypadku to tylko proszenie się o katastrofę. Śmigło zamontuj na prop-saver'ze i po problemie. Prop-saver na pewno jest dobry, ale do mniejszych silników i śmigieł. Kolega z lotniska w takim Yaku jak masz w swoim podpisie miał taki napęd jak ja i na propsaverze latał tylko kilka lotów, bo po prostu przy większym przyśpieszeniu obrotów silnika o’ring nie wytrzymywał i pękał. Jak jest ktoś jeszcze na lotnisku, to zawsze popatrzy, gdzie leci śmigło, ale to chyba nie chodzi o to, żeby na lotnisko jechać z workiem o’ringów i skrzynką śmigieł. Chodziło o to No tak, tylko Filip, że w Parkmasterze podwozie jest z pręta. Ale wzmocniłem prętami węglowymi, zobaczę, może nie wyrwie ćwiartki kadłuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip. Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Jeśli się nie sprawdzi to polecam aluminium wygięte jak u mnie (sprawdzone w modelu STmodel MX2 1210mm rozpiętość 960g waga) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Prop-saver na pewno jest dobry, ale do mniejszych silników i śmigieł. chyba nie chodzi o to, żeby na lotnisko jechać z workiem o’ringów i skrzynką śmigieł. Nie zawracaj sobie głowy oringami - wystarczą dobre biurowe recepturki, które zakładasz na prop'a. Silnik nie ma tu znaczenia. Wtedy nie musisz jechać z workiem śmigieł . A jak napisałem podwozie na trawę jest zbędne. Chyba, że ktoś lubi mieć wyrwę w kadłubie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiulioN Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Mhmmm, ta.... Na pewno prop-saver jest dobrym rozwiązaniem w silniku +200W. Ja nawet w silnikach poniżej 100W stosuję piastę stałą, a moim rozwiązaniem na zabezpieczanie śmigieł jest śmigło składane o cal większe niż zalecane do silnika i hamulec zaprogramowany w reglu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 "Witam jutro odbieram Parka z wyposażeniem jak wyżej - wrzucę foto jak już go poskładam Tak jak obiecałem - foto mojego Parka gotowego do lotu - setup jak wyżej - waga końcowa 590g " Witaj, w modelu ze zdjęć jest odwrotnie założone łoże silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LQ Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Ja polecam problem podwozia rozwiązać tak pręt węglowy 4 mm - nie szpeci modelu - jest super wytrzymałe - bez problemu wytrzymuje lądowania gdzie tylko chcecie - sam ląduję na trawiastym lotnisku ale trawka jest jak na polu golfowym - polecam też dorobienie takiego jak na zdjeciu ślizgu jak lądujecie na trawie inaczej wcześniej czy później wyrwiecie o coś ster kierunku. Trawka na naszym lotnisku wygląda tak: Wzmocnienie podwozia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam G. Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Koledzy, a jak skłon i wykłon silnika? Według instrukcji 0-2 stopni, ale patrząc na Wasze zdjęcia widzę, że macie na zero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.