Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 gęsty ca multiplex chyba w każdym jego modelu poleca stosowanie go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 U mnie [fun jet] w instrukcji pisze "medium CA" czyli średni Wiec nie wszystkie modele MPX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Czyli jednak ParkMaster, myślę, że u ciebie juz nie będzie problemów, bo od początku wiesz co dodatkowo zrobić A jaki ten osprzęt ?? Edit: Widzę, że silnik Ray'a, nie boisz się tego, że wszyscy psioczą na te silniczki ?? (sam nie miałem, ale z tego powodu nie kupiłem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcar11 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 U mnie [fun jet] w instrukcji pisze "medium CA" czyli średni Wiec nie wszystkie modele MPX. Tylko że ten że ten klej cyjanoakrylowy rozpuszcz elapor i inne styropianopodobne produkty czy to tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 U mnie [fun jet] w instrukcji pisze "medium CA" czyli średni Wiec nie wszystkie modele MPX. Tylko że ten że ten klej cyjanoakrylowy rozpuszcz elpor i inne styropianopodobne produkty czy to tak ma być? CA nie rozpuszcza elaporu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcar11 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 CA nie rozpuszcza elaporu. Ale paluch za to skleja :shock:, ok dzięki więc jutro rozpoczne sklejanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Ale paluch za to skleja :shock: Haha skąd ja to znam :?: PS Na zdjęciu jest o jedno serwo za mało , tak tylko się czepiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Na zdjęciu jest o jedno serwo za mało I to brakujące mogłoby być mocniejsze od tych na foto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcar11 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Spokojnie panowie są cztery serwa, niestety wszystkie jednakowe bo takie miałem w domu. Poczytanie forum, dwa dni wypocin i niedbania o firmę powstało coś takiego. Pierwsza fotka przedstawia wzmocnienie wręgi dwoma prętami węglowymi 2mm Nastepnie wziełem się za przedłużanie przewodów do serw sposób, jaki wybrałem okazał się strasznie pracochłonny nie polecam Później było już tylko lepiej, dodatkowe wzmocnieniłem górne mocowanie silnika na zewnątrz, za pomoca prętów szklanych dołączonych do zestawu. Dalej wszysto bez modyfikacji zgodnie z instrukcją, oto efekt końcowy. Od spodu wzmocnienia węglem 2mm. Wyposażenie: silnik RAY C2836/08 regulator Tower Pro 30A pakiet Kokam 1500 20C 30A serwa niestety słabe Tower Pro SG91R odbiornik Spektrum AR 6200 śmigło APC 10/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcar11 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Jeszcze man pytanie jak dobrze wyważyć model i czy część kabinową można pomalować sprayem? Chodzi o to czy farba nie będzie topiła elaporu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Można, nie powinno wyżreć, ale możesz zrobić test na mało widocznej cześć, dosłownie odrobinę nanieść czymś farby [np. pędzelkiem] :wink: Co do wyważenia, w instrukcji jeśli nie podali gdzie jest ŚĆ, a powinni to zrobić, to albo daj w 1/3płata albo wylicz za pomocą programu z tej strony: http://www.piotrp.de/MIX/sp.htm [ale sprawdź jeszcze raz dokładnie instrukcję ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcar11 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 [ale sprawdź jeszcze raz dokładnie instrukcję ] Sprawdziłem dokładnie i faktycznie jest nie znam angielskiego ani niemieckiego stąd wczesniej pzeoczyłem :shock: Pytanie do Łaziaka, czym tak ładnie na czarno pomalował kabinę pilota w swoim Parkmasterze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcar11 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 A oto wrażenia po pierwszym oblocie. Pierwszy start ok troche rwie do góry, wiec po łagodnym oblocie lądowanie, aby zmienić skłon silnika. Lekka korekta i spowrotem w górę, aż tu nagle przestaje działać ster wysokości podczas ostrego zwrotu w prawo ok 15m nad ziemia niestety nie udało się opanować samolotu oto efekt, odkręciła się śruba popychacz steru wysokości lipa Sruby należy złapać na klej pewnie o tym było tylko nie doczytałem :oops: nastepstwa po kraksie, samolot przełamał się na pół nie pomogły na całej długości oryginalne pręty szklane. Moim znaniem trzeba je zastąpić węglowymi 1,5mm lub 2mm :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszes Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Ostro musiałeś przywalić jak złamałes kadłub w pół :roll: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Pręty szklane czy węglowe nie tyle chronią przed złamaniem (bo jak ma się złamać to wyrwie pręt z kadłuba) ale przed wyginaniem się kadłuba i skrzydeł. Nakrętki mocowań popychaczy powinieneś zabezpieczyć lakierem do paznokci, super glue (jeśli na stałe) albo specjalnym preparatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcar11 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Wolne popoludnie troche kleju i pręty węglowe w środek aby to spiąć oto efekt No i oczywiście nakrętki mocowania popychaczy złapane na klej. Jutro spróbuje ponownie myśle że bez większych komplikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Nakrętki popychaczy to zmora MPX - ja w miare mozliwosci zamieniam na snapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcar11 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Moim zdaniem, słabym punktem jest również mocowanie silnika te dwie śruby M2 które wkreca sie w plastik tworząc gwint. Powinna być tam jakieś nakrętki ja taką zamocowałem od tyłu na poxipol, bo po pierwszym lataniu zerwał się gwint pastikowy. Moim zdaniem lipa. Z pewnościa mimo tych wszystkich usztywnień z węgla, które wsadziłem w przód i tak z czasem pewnie to nie wytrzyma mojej nauki latani 3D. Wydaje mi się że MPX się tu nie postarał, jest to troche słaba konstrukcja. Czy ktoś już u siebie dorabiał przód do swojego Parkmastera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Tez sobie sprawilem Parkmastera. Silnik jakis Axi, regielek Jeti 18, serwa fiutaba 3107 i jakis hyperion straaaasznie wolny na kierunku,, pakiety 1200 , smiglo 10x5. Waga wyszla mi 460-480g ale nie jestem pewien czy to prawda bo jakos malo, szczegolnie ze nie oszczedzalem jakoś specjalnie. Dzis oblatalem, latalo sie smiesznie z racji huraganowego wiatru:) W sumie to wykonalem jeden krotki lot i ciezko mi cokolwiek powiedziec na temat wlasciwosci lotnych ale znajac mpxa nie mozna sie spodziewac rozczarowania. Wzmocnilem podwozie wklejajac trojkat ze sklejki w srodek elaporu, i podrowingowalem wunglem kabinkę oraz kierunek od gory. Calosc byla klejona na cyjaczka sraczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 ciezko mi cokolwiek powiedziec na temat wlasciwosci lotnych To ja Ci powiem, są naprawdę niesamowite Więcej szczegółów nie zdradzę... sam do nich dojdziesz xD Puki możesz, to wzmocnij przód(mocowanie silnika), bo to jest słaby pkt tego modelu, no i jak już pisałem wyżej --> Śmigła- TYLKO, APC, lub GWS (ja aktualnie latam na GWS 10x4,7sw) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.