Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam silnik i regulator z helika , czy dało by się zastosować to do samolotu ,

 

prędkość obrotowa

3800Rpm/v

 

waga
58g

max. natężenie
20A

wydajność 
80%

 

z góry dziękuję za odpowiedź 

 

 

Opublikowano

Da się tylko najlepiej mieć wattmeter i kilka małych, PORZĄDNYCH, śmigieł (i coś czuję, że to będą kwadraciaki). Zacząłbym od 5x3 bo są ogólnodostępne i tanie oraz dużo wersji na tyle sztywnych, że ich nie rozerwie (używam z Turnigy Typhoon z 450-tki, mega mocny silnik) a potem sprawdziłbym prądy oraz czy silnik się nie grzeje. Akurat u mnie HQ Prop wystarcza ale silnik wyje tak niemiłosiernie kręcąc tym kawałkiem plastiku, że dźwiękowo można to porównać do niewyważonego EDF'a 90.

Opublikowano

Proponujesz śmigło (nie do napędu EDF) do tak wysokich obrotów? 

A co w tym dziwnego.Funjet lata na takim zestawie aż milo

Opublikowano

Są turbiny pod outrunnery ale akurat powątpiewam czy łatwo podpasuje się do takiej silnik z Belta. Ja swojego Typhoona z 450-tki (który jest znacznie potężniejszy od beltowego silniczka) puściłem na 2s i 5x3 (zwykłe HQProp do copterów 250) i było ok więc sądzę, że podchodząc do tematu rozsądnie można spróbować założyć mu 4 cale APC pod 2s i zobaczyć jak to działa.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.