Skocz do zawartości

silnik z Belt-a CPv2


JARECKI720
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Da się tylko najlepiej mieć wattmeter i kilka małych, PORZĄDNYCH, śmigieł (i coś czuję, że to będą kwadraciaki). Zacząłbym od 5x3 bo są ogólnodostępne i tanie oraz dużo wersji na tyle sztywnych, że ich nie rozerwie (używam z Turnigy Typhoon z 450-tki, mega mocny silnik) a potem sprawdziłbym prądy oraz czy silnik się nie grzeje. Akurat u mnie HQ Prop wystarcza ale silnik wyje tak niemiłosiernie kręcąc tym kawałkiem plastiku, że dźwiękowo można to porównać do niewyważonego EDF'a 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są turbiny pod outrunnery ale akurat powątpiewam czy łatwo podpasuje się do takiej silnik z Belta. Ja swojego Typhoona z 450-tki (który jest znacznie potężniejszy od beltowego silniczka) puściłem na 2s i 5x3 (zwykłe HQProp do copterów 250) i było ok więc sądzę, że podchodząc do tematu rozsądnie można spróbować założyć mu 4 cale APC pod 2s i zobaczyć jak to działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.