JARECKI720 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 mam silnik i regulator z helika , czy dało by się zastosować to do samolotu , prędkość obrotowa 3800Rpm/v waga58gmax. natężenie20Awydajność 80% z góry dziękuję za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Ciekawe, czy można by było zrobić z niego małego EDF-a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Da się tylko najlepiej mieć wattmeter i kilka małych, PORZĄDNYCH, śmigieł (i coś czuję, że to będą kwadraciaki). Zacząłbym od 5x3 bo są ogólnodostępne i tanie oraz dużo wersji na tyle sztywnych, że ich nie rozerwie (używam z Turnigy Typhoon z 450-tki, mega mocny silnik) a potem sprawdziłbym prądy oraz czy silnik się nie grzeje. Akurat u mnie HQ Prop wystarcza ale silnik wyje tak niemiłosiernie kręcąc tym kawałkiem plastiku, że dźwiękowo można to porównać do niewyważonego EDF'a 90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Proponujesz śmigło (nie do napędu EDF) do tak wysokich obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Proponujesz śmigło (nie do napędu EDF) do tak wysokich obrotów? A co w tym dziwnego.Funjet lata na takim zestawie aż milo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Na silniku z kv bliskim 4000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Są turbiny pod outrunnery ale akurat powątpiewam czy łatwo podpasuje się do takiej silnik z Belta. Ja swojego Typhoona z 450-tki (który jest znacznie potężniejszy od beltowego silniczka) puściłem na 2s i 5x3 (zwykłe HQProp do copterów 250) i było ok więc sądzę, że podchodząc do tematu rozsądnie można spróbować założyć mu 4 cale APC pod 2s i zobaczyć jak to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi