bjacek Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Potwierdzam słowa Marcina - miałem ten model. Latał na standardowych serwach HS-322HD z motorkiem ASP.46-II (tylna iglica). Latałem na śmigłach 11x5 i 11x6. Obawiam się, że 46LA da radę, ale może być nieco za słaby. Jeśli już OS Engines, to wybrałbym 46AX (albo jego kopię ASP.46-II). Potwierdzam też to, co napisał któryś z kolegów - poszycie modelu jest do d... Pęka w powietrzu (tylko od pędu powietrza?) zupełnie bez żadnego nacisku. Po 2-3 miesiącach latania na modelu była łata na łacie. Jeśli masz pas betonowy, to nie musisz przerabiać podwozia. Da się też startować z trawy, ale musisz nieco wygiąć druty podwozia do przodu, założyć większe koła i zaciągać ster przy rozpędzaniu modelu, a następnie powoli odpuszczać. podobnie trzeba zaciągnąć ster przy lądowaniu. Fajnie jest się tego nauczyć - przydaje się też w innych modelach . A patrząc z perspektywy czasu, to nie kupiłbym drugi raz tego modelu - myślę, że poszukałbym dolnopłata, trenerka Kyosho Calamato Alpha albo nawet Travel Air z tej samej "stajni". Za dużo problemów z tym modelem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RasQueR Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Jak to... 1,76 KM mocy będzie za mało dla tego modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Motyle ma asp.46 i to w zupełności wystarczy. Ale os la .46 jest słabszy i nie dałby rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi