MARSOK Opublikowano 31 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 3900 kV to nie wiem do czego, pierwszy raz się z takimi dzikimi obrotami spotykam. Na 3S to by oznaczało... prawie 50 000 RPM!!! Do Pioneera 1400 przy 2200kV silnik jest jak rakieta - mam Turnigy Aerodrive 2826 2200kV i regla 45A w moim Easystarze (bliźniaczy model) i mogę nim latać praktycznie pionowo do góry. Silnik wystarcza z naprawdę sporym zapasem i ostatnio pokazał swoją moc na wietrze przekraczającym 10m/s ratując kilkukrotnie model. Myślę że nie ma sensu więcej niż 2200kV dawać do tego samolotu. U mnie śmigło z tego co pamiętam to 7x4 APC.7x4 to duże, ja na orginalnym silnku miałem 6x5 i nadcielo kadłub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aethersis Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Być może w Pioneerze silnik jest umieszczony niżej. W moim przypadku osiągi uległy znacznej poprawie po wymianie z oryginalnego składanego 6x5 na 7x4. Co ciekawe, model lata także dłużej! Tak czy inaczej, przy tak ogromnych obrotach bałbym się dawać większego śmigła niż 3 albo max 4 calowe i to z włókna węglowego. Innym, chociaż mało bezpiecznym rozwiązaniem byłoby po prostu nie przekraczać dajmy na to 50% mocy - ustawić w aparaturze odpowiednią krzywą/ograniczenie dla kanału sterującego silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 To w takim wypadku do jakiego modelu samolotu pasuje taki silnik. Sprzajc mi ten silnik dobrali mi takie smiglo i powirdzieli ze będzie ok. No cóż. Sprzedawca to specjalista od sprzedawania, a nie doradzania. Nie tobie pierwszemu sprzedawca doradza asortyment nie do końca wymagany. Nie mniej, w tym wypadku sprzedawca zdecydowanie przesadził, albo nie wiedział co ma doradzić. IMHO to typowy silnik do EDF-a. Nie wiemy niestety jak wyglądała rozmowa ze sprzedawcą i jakie mu udzieliłeś informacje. Niestety coś nie wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARSOK Opublikowano 27 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 niestety silnik który kupiłem długo nie polatał, spaliło się uzwojenie. jaki kupić teraz silnik do tego modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyCopter Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Osobiście używam taki w SS1400 i polecam http://abc-rc.pl/silnik-1400kv-2-3s-180w-abc-power#axzz4OJYh9ba0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Osobiście używam taki w SS1400 i polecam http://abc-rc.pl/silnik-1400kv-2-3s-180w-abc-power#axzz4OJYh9ba0 Trochę wolny. Oryginał ma 2200 kV. I dostosowany do dużych śmigieł. Z małym śmigłem rzędu 5-6" i przy tej prędkości obrotowej - silnik jest paskudnie niewykorzystany. Te 800 gram to ma, ale z dużym śmigłem, którego do Pioneera czy Sky Surfera się nie wciśnie. Choć ciąg na poziomie 300 g, do tego modelu wystarcza, zdecydowanie nie jest to silnik idealny. Raczej zamiennik z kategorii "jak nie ma co kupić". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 W Skysurferze mam śmigło 7 cali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi