BaLoN Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Opis budowy był w tym temacie ale chyba z powodu czasu coś sie pomieszało że temat idzie od tył? w każdym razie zamieszany. http://pfmrc.eu/index.php?/topic/17747-peten-poke-sport-40-kit-great-planes/ Model swoje odsiedział w szafie ale wreszcie został ukonczony, jeszcze wyważenie i drobna kosmetyka. Czy wyważanie przeprowadzić z pustym czy pełnym zbiornikiem? różne opinie czytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Z pustym. Po wlaniu paliwa SC przesunie się do przodu, co da Ci większy zapas stateczności. Świetny model, ponoć bardzo dobrze lata. Pierwszy czterosuwowy OS Max 60 FS, ten z otwartymi zaworami, byłby do niego idealny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaLoN Opublikowano 17 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Silnik w szafie z modelem już czekał ;p jest to ASP 46IIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHBO Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 I jak tam? Udało Ci się oblatać ten model? Ja zbudowałem mojego Pita jakieś osiem lat temu. Ostatni raz latałem nim w 2015 roku. Być może wrócę jeszcze do niego. Tutaj kilka fotek z mojej działalności: Jeśli chodzi o latanie - na początku miałem w nim silnik OS MAX LA 40, później OS FS 52. Wydaje mi się, że ciągle brakowało mocy... Wiadomo rakieta to nie jest, ale pętelki można by pokręcić, gdyby mieć coś więcej. Polecam więc coś mocniejszego, chyba, że zadowoli cię sam fakt, że model leci... Nie wykluczam także, że gdy używałem FS 52 to nie uzyskałem pełnej mocy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi