pacek Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 mam małe pytanko wyciągacie z tłumika bebechy ? chodzi mi i przegrode w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 Ten Pan nie wyciąga a dość dobrze mu idzie -V-ce mistrz polski 2008 ,trzeci w Pucharze Polski A tak naprawdę to docierałem synowi ostatnio dwa silniki .25fx i na dobrym paliwie ,ale bez jakiś ekstrasów -5% nitro, kręcą oba na 15-15500 .Kluczem do sukcesu jest paliwo i model.Rasowanie silnika jest niedopuszczalne .Jednak niektórzy piloci próbowali i okazało sie że zyski z takich operacji były problematyczne, więc je zaniechali.Dobrze dotarty fx kręci jak złoto. Dzieki za zdjęcie z Poznania ,z tych klamotów to kadłub latał jeszcze w finale .Najważniejsze aby CA nie zabrakło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 Rasowanie jest dopuszczalne a czasem nawet wskazane (2,5ccm). Ja próbowałem na trzech silnikach i zyski operacji były zauważalne --> +20..25% mocy, co nie ograniczało roli modelu z silnikiem 2,5 ccm wyłącznie do balansowania na wietrze. Tyle że to były mvvs-y. Przegroda daje efekt w postaci większego ciśnienia w zbiorniku więc lepiej jej nie wyciągać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Masz rację Janek ."Rasowanie jest niedopuszczalne " był to skrót myślowy który wprowadził w błąd czytających.W regulaminie nic o tym nie pisze.Chodziło mi o to,że producent nie zaleca żyłowania fx-a.Próby podejmowane przez Młodego tylko popsuły silnik.Coś tam dała wymiana łożysk ale w końcu lepsze efekty dało paliwo. I to by było na tyle.Natomiast w GMS -ach kiedy przypadkowo rozkręcił mi się tłumik obroty wzrosły o conajmniej 1000 a ciśnienie nadal poprawnie podawało paliwo.Może jesienią coś z nim popróbuję ,np rozwiercenie otworu,ale dopiero jak uda mi się kupić zapasowy tłumik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Z tego co pamiętam, silniki Młodego kręciły nieźle, ale miały jeden mankament brak wolnych obrotów (w zasadzie były tylko obroty maksymalne). Było tam chyba zrobione ciśnienie z karteru, co jest częstą przeróbką mvvs 3,5. Ja nie przerabiałem nic pod tym kątem, raczej pod kątem ułatwienia mieszance przepływu i efekt jest całkiem przyzwoity. Jakbyście mieli kiedyś rozkręconego os-a to zróbcie kilka fotek silnika od środka, ciekaw jestem jak Japończycy pasują silniki (bo jak Czesi to już wiem). Tym bardziej gms-a tu może być ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 GMS-a rozkręcał już więcej nie będę,chyba że będę musiał .Tuleja lata w nim jak cholera, pasuje się dopiero po nagrzaniu .Żeby ustawić porządnie okno wydechu musiałem zrobić przerząd bo lekkie przesunięcie kątowe tulei zasłaniało zaraz okna.Silniki jak na razie chodzą b.dobrze i nic przy nich nie robię wg.zasady lepsze wrogiem dobrego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.