Depesz Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Jak w temacie, potrzebuję pomocy w przewinięciu silnika. Oczywiście odpłatnej. Chciałbym, aby zrobił to ktoś z doświadczeniem i jeśli to możliwe podniósł prąd i lekko obniżył obroty do powiedzmy 520 na Volt. Silni latał w modelu Spitfire H9 na Lipol 6S i śmigle 14x7x3. Z góry dziękuję za pomoc.
latacz Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 obniżyć obroty i podnieść prąd -zazwyczaj te dwie rzeczy się gryzą... to działania w przeciwnych kierunkach... podnieść prąd -to grubszy drut -więc zazwyczaj mniej zwojów się zmieści...-a mniej zwojów to obroty w górę... zmniejszyć obroty -to nawinąć dłuższe uzwojenie -więcej zwojów -a więc żeby weszło zazwyczaj trzeba zmniejszyć średnicę drutu... więc prąd też się zmniejszy. Chyba, że w silniku luźno a producent wykorzystał ułamek możliwej do osiągnięcia mocy... namiastka -to więcej zwojów niestety cieńszym drutem -ale bardziej odpornym na temperaturę. Chińczycy raczej nie dali drutu atestowanego na 200* -ale takie rozwiązanie -to wzrost oporności i spadek sprawności. wrzuć zdjęcie silnika -najlepiej z widokiem uzwojeń... raczej się nie podejmę brak czasu... radą mogę służyć.
SeKLeŚ Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Depesz, Odezwij się proszę do kolegi o nicku Danielus na forum Heli-team.pl Ten gość robi cuda z silnikami. Jest nawet wątek z przykładami jego pracy. Polecam.
AMC Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Jak w temacie, potrzebuję pomocy w przewinięciu silnika. Oczywiście odpłatnej. Chciałbym, aby zrobił to ktoś z doświadczeniem i jeśli to możliwe podniósł prąd i lekko obniżył obroty do powiedzmy 520 na Volt. Silni latał w modelu Spitfire H9 na Lipol 6S i śmigle 14x7x3. Z góry dziękuję za pomoc. Mocno przysmażony ?
Rekomendowane odpowiedzi