Skocz do zawartości

Turnigy 5055 580kv do przewinięcia.


Depesz

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, potrzebuję pomocy w przewinięciu silnika. Oczywiście odpłatnej. Chciałbym, aby zrobił to ktoś z doświadczeniem i jeśli to możliwe podniósł prąd i lekko obniżył obroty do powiedzmy 520 na Volt. Silni latał w modelu Spitfire H9 na Lipol 6S i śmigle 14x7x3.

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obniżyć obroty i podnieść prąd -zazwyczaj te dwie rzeczy się gryzą... to działania w przeciwnych kierunkach...

podnieść prąd -to grubszy drut -więc zazwyczaj mniej zwojów się zmieści...-a mniej zwojów to obroty w górę...

 

zmniejszyć obroty -to nawinąć dłuższe uzwojenie -więcej zwojów -a więc żeby weszło zazwyczaj trzeba zmniejszyć średnicę drutu... więc prąd też się zmniejszy.

 

Chyba, że w silniku luźno a producent wykorzystał ułamek możliwej do osiągnięcia mocy...   namiastka -to więcej zwojów  niestety cieńszym drutem -ale bardziej odpornym na temperaturę.  Chińczycy raczej nie dali drutu atestowanego na 200* -ale takie rozwiązanie -to wzrost oporności i spadek sprawności.

wrzuć zdjęcie silnika -najlepiej z widokiem uzwojeń...    raczej się nie podejmę brak czasu... radą mogę służyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie, potrzebuję pomocy w przewinięciu silnika. Oczywiście odpłatnej. Chciałbym, aby zrobił to ktoś z doświadczeniem i jeśli to możliwe podniósł prąd i lekko obniżył obroty do powiedzmy 520 na Volt. Silni latał w modelu Spitfire H9 na Lipol 6S i śmigle 14x7x3.

Z góry dziękuję za pomoc.

Mocno przysmażony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.