japim Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Taka opcje warto rozważyć jak byś chciał trwale zmienić napęd. Różnica między 4s a 6s jest za duża aby obskoczyć to jednym i niezmienionym układem napędowym. Czasami spotyka się w handlu modele które przystosowane są do napędu np 3s 4s i przy 4s jest większy power... Dobra zasada w modelarstwie to unifikacja sprzętu... serw, silników, odbiorników i właśnie pakietów. 1
potemp667 Opublikowano 29 Września 2016 Autor Opublikowano 29 Września 2016 Unifikacja była na 3s 2200, zarzekałem się, że przy nich pozostanę. Ale modele rosną... przybierają na wadze. Obecnie stwierdzam, że nigdy nie przejdę na spaliny, znając życie za 2 sezony będę miał już tylko takie:)
AMC Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Obecnie stwierdzam, że nigdy nie przejdę na spaliny, znając życie za 2 sezony będę miał już tylko takie:) ... a potem przeprosisz się z elektrykami, mając dość uciążliwości spalinek. Za jakiś czas znowu do nich zatęsknisz...
Bartek Piękoś Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Wśród moich znajomych, kanon to 2-3 elektryki (w tym 1 duży i 1 mały) a reszta to spaliny. I mamy modele na wszystkie okazje.
AMC Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 hehe jestem ciekawy ile dało by sie wyciągnąć z takiego silniczka zmr 250 na stokowych śmigłach, no bo tak, chłodzenie spore jest, śmigło, piaste można idealnie wyważyć, jeszcze łożyska dooliwić i potem zwiększać S . Ciekawe ile by wytrzymał, co by sie rozwalił, może śmigło rozerwało hm hm Łożysko przenoszące siłę ciągu umiera jako pierwsze dość gwałtownie i bez ostrzeżenia, co nie jest dziwne . Jeżeli śmigło jest marne, to powietrze łamie łopatę i wtedy lepiej w pobliżu nie być - pęka wał i reszta odfruwa, jak silnik się zerwie z mocowań, to Sajgon i kaplica ... Stanowczo odradzam takie eksperymenty.
Rekomendowane odpowiedzi