Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Taka opcje warto rozważyć jak byś chciał trwale zmienić napęd. Różnica między 4s a 6s jest za duża aby obskoczyć to jednym i niezmienionym układem napędowym. Czasami spotyka się w handlu modele które przystosowane są do napędu np 3s 4s i przy 4s jest większy power...

 

Dobra zasada w modelarstwie to unifikacja sprzętu... serw, silników, odbiorników i właśnie pakietów.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Unifikacja była na 3s 2200, zarzekałem się, że przy nich pozostanę. Ale modele rosną... przybierają na wadze.

Obecnie stwierdzam, że nigdy nie przejdę na spaliny, znając życie za 2 sezony będę miał już tylko takie:)

Opublikowano

 

Obecnie stwierdzam, że nigdy nie przejdę na spaliny, znając życie za 2 sezony będę miał już tylko takie:)

... a potem przeprosisz się z elektrykami, mając dość uciążliwości spalinek. Za jakiś czas znowu do nich zatęsknisz...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

hehe jestem ciekawy ile dało by sie wyciągnąć z takiego silniczka zmr 250 na stokowych śmigłach, no bo tak, chłodzenie spore jest, śmigło, piaste można idealnie wyważyć, jeszcze łożyska dooliwić i potem zwiększać S . Ciekawe ile by wytrzymał, co by sie rozwalił, może śmigło rozerwało  hm  hm

Łożysko przenoszące siłę ciągu umiera jako pierwsze dość gwałtownie i bez ostrzeżenia, co nie jest dziwne  ;). Jeżeli śmigło jest marne, to powietrze łamie łopatę i wtedy lepiej w pobliżu nie być - pęka wał i reszta odfruwa, jak silnik się zerwie z mocowań, to Sajgon i kaplica :o  :wacko: ...

Stanowczo odradzam takie eksperymenty.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.