Skocz do zawartości

Silnik Spalinow tylko jaki??

yoyo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema co do samolotuw odrazu muwie ze jestem zielony i chcial bym zrobic swoj model nie chce kupowac bo sa lipne wole zrobic sam. I moja pytanie takie Jaki model zrobic pierwszy najprostrzszy??Mogli byscie dac jakies plany albo cos w tym stylu?? :D I jeszcze jaki jest najtanszy silnik splinowy :DBo duzego budzetu to nie mam 400zl :( wiem ze to bdb malo ale cuz tylko tyle mam:(

Opublikowano

może jakaś wersja Wicherka? trochę listewek. sklejki, balsy i sosny i do tego silnik o max 5cm3 pojemności powinno sie zmieścić. plany są na forum alehar.prv.pl lub w książce "miniaturowe lotnictwo" w. schiera.

Opublikowano

ja na mojego wicherka 15 wydałem:

- materiały około 80zł

- silnik 170zł (asp 25a)

- pierdoły (wyposażenie) jak zbiornik, koła, itp. około 50zł

- aparaturę już miałem (hitec laser 4 za 450zł w zeszłym roku)

Opublikowano

Może spróbuj sprzedać tą aparature 2 kan. i jeszcze pare rzeczy i kupisz chociaż używaną 4 kan.??

Do wicherka używa się głównie 3 kan. ale poźniej zobaczysz, że zrobisz do niego skrzydła z lotkami i troche poszalejesz :D

Pozdrawiam

Opublikowano

tak to ma byc muj pierwszy model z silnikiem spalinowym niegdy nim nie latalem :Dlatalem tylko troche elektrykiem :(:Djuz nie pamietam jakim ale latalem xD

aha i posiadam silnik spalinowy hmmm ma troche czasu da sie go jakos uruchomic jest to silnik MK-16:D i wolal bym go wykozystac:D

Opublikowano

NO wlasnie a ja chce kupic odrazu ze wszytskim i nie wie czy nie przejde na auta bo o wiele tanse:D

pytanie jeszcze jak uruchomic tego silniczka MK-16??:D

Opublikowano

No to wpadłeś w to ruskie coś.

Paliwo jest drogie a od rozrusznika nie można odpalać, bo skrzywisz korbowód.

Pamiętajmy, że paliwo do samozapłonów myśi być na eterze.

NO wlasnie a ja chce kupic odrazu ze wszytskim i nie wie czy nie przejde na auta bo o wiele tanse:D