yoyo Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Siema co do samolotuw odrazu muwie ze jestem zielony i chcial bym zrobic swoj model nie chce kupowac bo sa lipne wole zrobic sam. I moja pytanie takie Jaki model zrobic pierwszy najprostrzszy??Mogli byscie dac jakies plany albo cos w tym stylu?? I jeszcze jaki jest najtanszy silnik splinowy :DBo duzego budzetu to nie mam 400zl wiem ze to bdb malo ale cuz tylko tyle mam:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali1983 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 może jakaś wersja Wicherka? trochę listewek. sklejki, balsy i sosny i do tego silnik o max 5cm3 pojemności powinno sie zmieścić. plany są na forum alehar.prv.pl lub w książce "miniaturowe lotnictwo" w. schiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 a mogl bys poqiedziec w jakiej sie kwocie zmieszcze'\?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali1983 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 ja na mojego wicherka 15 wydałem: - materiały około 80zł - silnik 170zł (asp 25a) - pierdoły (wyposażenie) jak zbiornik, koła, itp. około 50zł - aparaturę już miałem (hitec laser 4 za 450zł w zeszłym roku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 hmm posiadam odbiornik 2 kanalowy i 2 serva wiem ze to malo ale cuz Lipa kupie chyba juz zlozony model:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubbi Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Czy ma to być twój pierwszy model ogólnie czy pierwszy z silnikiem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...