Skocz do zawartości

Silnik Spalinow tylko jaki??


yoyo

Rekomendowane odpowiedzi

Siema co do samolotuw odrazu muwie ze jestem zielony i chcial bym zrobic swoj model nie chce kupowac bo sa lipne wole zrobic sam. I moja pytanie takie Jaki model zrobic pierwszy najprostrzszy??Mogli byscie dac jakies plany albo cos w tym stylu?? :D I jeszcze jaki jest najtanszy silnik splinowy :DBo duzego budzetu to nie mam 400zl :( wiem ze to bdb malo ale cuz tylko tyle mam:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może spróbuj sprzedać tą aparature 2 kan. i jeszcze pare rzeczy i kupisz chociaż używaną 4 kan.??

 

Do wicherka używa się głównie 3 kan. ale poźniej zobaczysz, że zrobisz do niego skrzydła z lotkami i troche poszalejesz :D

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to ma byc muj pierwszy model z silnikiem spalinowym niegdy nim nie latalem :Dlatalem tylko troche elektrykiem :(:Djuz nie pamietam jakim ale latalem xD

 

 

 

aha i posiadam silnik spalinowy hmmm ma troche czasu da sie go jakos uruchomic jest to silnik MK-16:D i wolal bym go wykozystac:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wpadłeś w to ruskie coś.

Paliwo jest drogie a od rozrusznika nie można odpalać, bo skrzywisz korbowód.

 

Pamiętajmy, że paliwo do samozapłonów myśi być na eterze.

 

NO wlasnie a ja chce kupic odrazu ze wszytskim i nie wie czy nie przejde na auta bo o wiele tanse:D

 

Nie byłbym tego taki pewny. Dobra spalina kosztuje od 1500zł. A jeszcze odpowiednie oleje do amortyzatorów i paliwo chociaż 15% nitro.

 

 

Masz kompletną aparaturę, czy tylko odbiornik + 2 serwa??

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały zestaw jest na allegro za 749zł (taki sam Trenerek jak mój tylko bez lotek i pełny zestaw do lotu i oczywiście silnik gorszy ).