Skocz do zawartości

Mój model F3J ''JANTAR''


luki0506

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

No Pan Czesław To robi bardzo dobre Jantary :). Ja na każde zawody oficjalne wyjeżdżam, nie ma zlituj się. Trzeba walczyc o Kadrę narodową na Mistrzostwa Europy F3J we Włocławku w 2009 roku.

Właśnie zamierzam kupic Jantara.

A z tego co widzę to jest zeszłorocznej produkcji Jantar lub wcześniejszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przy pierwszym starcie za wyciągarką radzę przez chwilkę rozpędzić pod b.małym kątem a dopiero później wyrywać w górę. Ten motylek ma wredną tendęcję do kręcenia piruetów przy starcie. Tak straciliśmy jednego jantara a drugiego uszkodziliśmy. Takiego problemu nie ma przy Jantarach z usterzeniem klasycznym.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamyczek_RC
Jantar i jego wyposażenie:

V- 2 x HS-85MG

Lotki- 2 x HS-125MG

Klapy- 2 x HS-125MG

Pakiet- NiMh

Jak chcesz latać zawodniczo zmień kolego te HS-125 na coś lepszego . Te w klapach definitywnie raz że nie dadzą rady na wyciągarce ,dwa że będziesz ciągle wymieniał zębatki po lądowaniach cyfrowa wersja jest doladnie taka sama (dziadoska). Wstaw futabę S3150 i zapomnij że coś się wymienia poza orczykami w najforszym przupadku ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jantar i jego wyposażenie:

V- 2 x HS-85MG

Lotki- 2 x HS-125MG

Klapy- 2 x HS-125MG

Pakiet- NiMh

Jak chcesz latać zawodniczo zmień kolego te HS-125 na coś lepszego . Te w klapach definitywnie raz że nie dadzą rady na wyciągarce ,dwa że będziesz ciągle wymieniał zębatki po lądowaniach cyfrowa wersja jest doladnie taka sama (dziadoska). Wstaw futabę S3150 i zapomnij że coś się wymienia poza orczykami w najforszym przupadku ...

 

Troche przesadzasz. np. w Grudziądzu dwie osoby je ciągle katują we wspomnianym Jantarze na klapach i jakoś żyją, starty na wyciągarce wytrzymują bez problemu, jedyna wada to luzy.

po dwoch sezonach jakoś sie nic nie posypało. ;)

ja je gorąco polecam, choc rzeczywiście w/w Futaba, pomimo ze o połowe drozsza potrafi znieść troszke więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamyczek_RC

Jak macie na lotnisku wyczesana trawke i ądujiecie delikatnie moze i dają radę ale każde mocniejsze przyziemienie czy wyższa trawa i zebatki gołe moje modele latają na S3150 6 szt w każdym niezniszczalne serwa hyba że kret pionowo z 300m ...

HS 125 po wymianie trybów 1 raz jest droższe od futaby w scorpionie powiedzieli że od kąd sprzedają te serwa ani razu nikt nie zamówił trybów a kosztują połowe ceny serwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym motylkiem to srodek ciezkosci jest wazny w tym modelu maximum 89 mm od natarcia!! mowilem zreszta przez telefon a na poczatek to 87,88; serwa na klapach to 125 beda sie sypac przekladnie jak dla mnie sa strasznie slabe, polecalem zreszta JR 368 , a z luzami to glownie jest kwestia dzwigni w 90%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.