luki0506 Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Witam 8) Właśnie zakupiłem model F3J ''JANTAR'' Rozpiętość:330cm Długość:ok.150cm Waga pustego: ponad 2kg Usterzenie: V A tu kilka fotek :
mucha93 Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Witam, bardzo fajny model robisz go do rekreacji czy myślisz o jakiś zawodach ??
luki0506 Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Opublikowano 23 Lipca 2008 Ja go kupiłem myślę coś o zawodach i do latania rekreacyjnego 8)
Jakub Kostowicz Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 Wiecie może gdzie szukać nowego "Jantara" ?
Piotrek_F3J Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 Jantary robi pan Czesław Byrski z Bielska-Białej
Eryk Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 koszt nowego to jakieś 2500 PLN. (usterzenie tylko klasyczne)
Jakub Kostowicz Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Szukam modeli zawodniczych F3J.Wie może ktoś gdzie szukać tego typu szybowca za granicą?
MacFlyer Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 http://www.soaringusa.com/ http://airplane-model.com/ http://www.f3j.com/ http://www.acemodel.co.uk/index.php ceny od 1000$
Rafal B. Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 http://airplane-model.com/ http://www.mapleleafdesign.com/
kielonnn Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 http://www.modellbau-pollack.de/ http://www.f3x.com/ http://www.fvk.de/ http://www.aer-o-tec.de/en/ http://www.euromodell.de/main.php?lang=en http://www.et-air.com/
luki0506 Opublikowano 14 Października 2008 Autor Opublikowano 14 Października 2008 Jantar i jego wyposażenie: V- 2 x HS-85MG Lotki- 2 x HS-125MG Klapy- 2 x HS-125MG Pakiet- NiMh
Piotr Gałkowski F3J Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 No Pan Czesław To robi bardzo dobre Jantary . Ja na każde zawody oficjalne wyjeżdżam, nie ma zlituj się. Trzeba walczyc o Kadrę narodową na Mistrzostwa Europy F3J we Włocławku w 2009 roku. Właśnie zamierzam kupic Jantara. A z tego co widzę to jest zeszłorocznej produkcji Jantar lub wcześniejszej.
Piotr Gałkowski F3J Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 czy będziesz latał na mocy 6.0V czy 4.8V ?
meteor Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 czy będziesz latał na mocy 6.0V czy 4.8V ? :crazy: chyba Ci o napięcie chodziło ?
papuga Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Przy pierwszym starcie za wyciągarką radzę przez chwilkę rozpędzić pod b.małym kątem a dopiero później wyrywać w górę. Ten motylek ma wredną tendęcję do kręcenia piruetów przy starcie. Tak straciliśmy jednego jantara a drugiego uszkodziliśmy. Takiego problemu nie ma przy Jantarach z usterzeniem klasycznym. pozdrawiam
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Jantar i jego wyposażenie:V- 2 x HS-85MG Lotki- 2 x HS-125MG Klapy- 2 x HS-125MG Pakiet- NiMh Jak chcesz latać zawodniczo zmień kolego te HS-125 na coś lepszego . Te w klapach definitywnie raz że nie dadzą rady na wyciągarce ,dwa że będziesz ciągle wymieniał zębatki po lądowaniach cyfrowa wersja jest doladnie taka sama (dziadoska). Wstaw futabę S3150 i zapomnij że coś się wymienia poza orczykami w najforszym przupadku ...
Eryk Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Jantar i jego wyposażenie:V- 2 x HS-85MG Lotki- 2 x HS-125MG Klapy- 2 x HS-125MG Pakiet- NiMh Jak chcesz latać zawodniczo zmień kolego te HS-125 na coś lepszego . Te w klapach definitywnie raz że nie dadzą rady na wyciągarce ,dwa że będziesz ciągle wymieniał zębatki po lądowaniach cyfrowa wersja jest doladnie taka sama (dziadoska). Wstaw futabę S3150 i zapomnij że coś się wymienia poza orczykami w najforszym przupadku ... Troche przesadzasz. np. w Grudziądzu dwie osoby je ciągle katują we wspomnianym Jantarze na klapach i jakoś żyją, starty na wyciągarce wytrzymują bez problemu, jedyna wada to luzy. po dwoch sezonach jakoś sie nic nie posypało. ja je gorąco polecam, choc rzeczywiście w/w Futaba, pomimo ze o połowe drozsza potrafi znieść troszke więcej.
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Jak macie na lotnisku wyczesana trawke i ądujiecie delikatnie moze i dają radę ale każde mocniejsze przyziemienie czy wyższa trawa i zebatki gołe moje modele latają na S3150 6 szt w każdym niezniszczalne serwa hyba że kret pionowo z 300m ... HS 125 po wymianie trybów 1 raz jest droższe od futaby w scorpionie powiedzieli że od kąd sprzedają te serwa ani razu nikt nie zamówił trybów a kosztują połowe ceny serwa...
luki0506 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Opublikowano 10 Listopada 2008 Moim zdaniem HS-125MG wytrzymają Zależy jak się lata.
m5m Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 z tym motylkiem to srodek ciezkosci jest wazny w tym modelu maximum 89 mm od natarcia!! mowilem zreszta przez telefon a na poczatek to 87,88; serwa na klapach to 125 beda sie sypac przekladnie jak dla mnie sa strasznie slabe, polecalem zreszta JR 368 , a z luzami to glownie jest kwestia dzwigni w 90%
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.