Shock Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Trzeba było od razu napisać iż "ostry" BF to efekt pstryczka .Jurek napisał oczywiście słuszną uwagę iż najlepiej płynność ustawić na drążku choć i może być na suwaku ,jak komu wygodniej. Chociaż znam takich co latają na pstryczku i dają radę ,czasem wygląda to komicznie i panicznie ale na razie model cały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Chociaż znam takich co latają na pstryczku i dają radę ,czasem wygląda to komicznie i panicznie ale na razie model cały Wcale nie musi to wyglądać komicznie. To jest kwestia dobrej regulacji klap do SW. W tym modelu - Fascynation wychylanie klap do 900 to lekka lub nawet wielka przesada. Pojęcia nie mam do czego i czemu to ma służyć. Jedyne wytłumaczenie to to, że pilot chce złapać model o wadze około 3kg do ręki. Nic innego mi nie przychodzi do głowy. W zupełności do rekreacyjnego latania wystarczy wychylić klapy o 50-600 i jak już upierać się na pstryczku to na dwu pozycyjnym (silny wiatr-lekki wiatr). W Albatrosie miałem klapy na pstryczku i lądowałem do nogi. Ale w modelach szybowców pstryczek to raczej pod silnik a drążek lub suwak lub slider do klap tak jak poprzednicy powiedzieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi