Vesla Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Wybacz, że słodzę zdaję sobie sprawę z tego, że konstruktywna krytyka wnosi więcej do projektu niż cukier ale primo projekt już lata, secundo to podwozie mnie powaliło. Prostota i elegancja. Pozwolę sobie ukraść ten pomysł. Jest świetny. Szkielet kadłuba wykonany został na podłużnicy (ja tak budowałem żeglowce), z jakiego materiału wykonałeś ten szkielet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekCichy Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Dzięki za informację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meran110 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Wybacz, że słodzę zdaję sobie sprawę z tego, że konstruktywna krytyka wnosi więcej do projektu niż cukier ale primo projekt już lata, secundo to podwozie mnie powaliło. Prostota i elegancja. Pozwolę sobie ukraść ten pomysł. Jest świetny. Szkielet kadłuba wykonany został na podłużnicy (ja tak budowałem żeglowce), z jakiego materiału wykonałeś ten szkielet? Rdzeń kręgowy oraz newralgiczne wręgi z balsy, pozostałe wręgi, pokrycie i stateczniki z "klimaporu" -płyty do ocieplania ścian do nabycia w dużych Castoramach. We wręgę podwoziową wklejona jest aluminiowa rurka, w której z odpowiednim luzem podłużnym (~1,5 cm) pracuje "amortyzator". Wszystkie elementy podwozia wygiąłem z drutu stalowego 1,5mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi