Jump to content

Ustawienie pierścienia na tłoku K&B 61


Matijus
 Share

Recommended Posts

Witam rozebrałem silnik K&B 61 w celu wymiany łożysk i tu się nasuwa pytanie jak ma być ustawiony pierścień na tłoku (wiem że w silnikach samochodowych itp jest to określone, ale jak to się ma do żarowego rc?) chodzi o rowek na pierścieniu. Ustawić tak żeby nie wpadał na "dolot" oraz wylot? Czy trzeba w określonym miejscu go dać (choć ciężko powiedzieć określone miejsce patrząc jak wkłada się cylinder) na tłoku nie ma żadnego oznaczenia. Może i głupie pytanie ale każdy się kiedyś uczy tak więc prosił bym o konkretną odpowiedź. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Dokladnie tak go powinieneś ustawić. Czyli: zamek pierścienia nie może być w przestrzeni kanału pluczacego bądź wylotu. Powinien być bolec ustalajacy w tłoku a dokladnie w rowku pierscieniowym.
Kiedyś w Mintorze 33 wyleciał mi ten bolec.....tuleja w stanie agonalnym,

Link to comment
Share on other sites

Dokladnie tak go powinieneś ustawić. Czyli: zamek pierścienia nie może być w przestrzeni kanału pluczacego bądź wylotu. Powinien być bolec ustalajacy w tłoku a dokladnie w rowku pierscieniowym.

Kiedyś w Mintorze 33 wyleciał mi ten bolec.....tuleja w stanie agonalnym,

Czy zamek pierścienia nie może być w kanale to sprawa dyskusyjna - zależy od konstrukcji silnika.

 

http://pfmrc.eu/index.php?/topic/57808-webra-61-kilka-pyta%C5%84/ 

tutaj również wałkowałem ten temat bo wydawało mi się to co najmniej dziwne. 

Link to comment
Share on other sites

Właśnie też się u siebie zdziwiłem że nie ma zamka pierścień można obracać i wejdzie w każdej pozycji. Oglądałem tłok ale nie ma śladu po zamku (myślałem że może bolec wyleciał ale nic nie ma tam) 

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.