Skocz do zawartości

FS-i6


Atamano
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem totalnym początkującym. Który zaczyna od zera samolot. Zakupiłem aparature flysky i6 i nurtuje mnie pewna sprawa odbiornika. Jest napisane aby zasilać go 4-6,5v, a generalnie takich pakietów nie ma, a przynajmniej nie znalazłem i też mnóstwo filmów pokazuje że mają podpięte 7.4v a nawet widziałem 11,1v. Może będę upierdliwy, ale potrzebuję pomocy. Zawsze marzyłem o tym hobby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Witam. A model masz elektryka czy spalinę ? U siebie w spalinie mam poprostu 4 akku paluszki typu AA każdy po 5500 podpięty pod odbiornik jeśli masz elektryka to baterię podpinasz pod regulator a regulator podpinasz pod odbiornik i wtedy wychodzi napięcie jakie powinno. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię pierwszego elektryka, mam już model wrzucę potem zdjęcie. Teraz aparatura przyszła no i zaraz serwa przyjdą. Czyli 4,8v to nic innego jak połączone baterie. Czyli koszyk plastikowy z wyjściem bec 4xaa eneloop może być dobrym rozwiązaniem? Piękne w tym wszystkim jest to że jak model będzie nie udany to już będę miał wiedzę jak przełożyć do innego modelu ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak robisz elektryka to tym sobie głowy nie zawracasz jaki pisałem wyżej baterię np 7,4v podłączasz do regulatora potem regulator do odbiornika i już się niczym innym nie przejmujesz (no chyba tylko tym żeby poleciał model :D). Tak więc żadnych koszyczków z bateriami itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach