PiciaPL Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam Wiem ze pare podobnych tematow sie pojawilo lecz jak narazie zostal atylko jednba kwestia do wyjasnienia, ale moze wyjasnie o co biega. Mam silniczek mvvs 4,6 juz prawie dotarty wyalil kilka zbiorniczkow na ziemi i kilka w powitrzu. Niestety podczas szkolenia nastapilo spotaknie mojego modelu ze slupem I tu zaczynaja sie problemy. Moj motorek troszke sie zabrudzil ziemia wiec rozebralem go w celu przeczysznia z ziemi. Zlozylem go i pierwszy start kleska. Co sie dzieje: silniczek jak jest zimny to odpala ale pracuje jakies 10 sek i gasnie. Jak jest juz rozgzany to pali jakies 2 sek od momentu zdjecia zarzenia. Jednak gdy mam podlaczone zasilanie do swieci to pali ok do momentu odlaczenia. Z tego co wyczytalem to wyglada na swiece lecz problem w tym ze wymienilem ta oryginalna na inna ciepla i zachowanie jest takie same. Czy moze ktos moze naprowadzic w jakim kierunku sie udac. Kupilem tez dzisiaj swiece os 3a moze to faktycznie bedzie tylko swieca.
meloow Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 wygląda na to że masz problem ze świecą i dobrą regulacją !
eze Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 ja bym szukal przyczyny w gazniku.To delikatna sprawa a ty walnoles w slup .Pobaw sie regulacja wysokich obrotów
PiciaPL Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2008 bawilem sie dosc dlugo i efekty zawsze byly zblizone. Puszcza dymek, lekko pluje olejkiem, cieplutki,przepala dosc stabilnie a i tak gasnie
meteor Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 a jesteś pewny że dobrze go skręciłeś? ja kiedyś też rozkręciłem silnik, skręciłem i nie chciał chodzić, okazało się że był skręcony inaczej niż przy dotarciu i używaniu...
PiciaPL Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2008 wydaje mi sie ze tak, przynajmniej staralem sie nic nie zmieniac. Zakupilem juz nowa swiece os 3a i czekam na dostawe moze to faktycznie pomoze. Jak sprawdze to sie wypowiem.
japim Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Po pierwsze primo: mogłeś cos przestawić - przede wszystkim założyć tłok tył na przód i proces docierania zaczyna się od początku. Po drugie primo: MVVS lubi być regulowany na ciepło. Tzn pozwalasz mu się rozgrzać i dopiero zdejmujesz fajke i regulujesz. Polecam ostatni wpis do tego wątku: http://forumrc.alexba.eu/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=2136&postdays=0&postorder=asc&highlight=mvvs+regulacja&start=18
PiciaPL Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2008 japim dzieki za linka ale dzieki temu watkowi oraz wielu innych docieralem moj pierwszy silniczek (dokladnie tego) i udalo sie. Ale co sie zmienilo od ostatniej sytuacji Kupilem swiece os 3a i rewelacja silniczek syczy az milo. Fakt ze troszke cza bylo go podregulowac ale naprawde swieca osy do tego silniczka to wypas. Ale mam inne zmartwienie gdyz po odpaleniu i pracy zauwazylem ze wydostaje mi sie paliwo z przodu. Czy to moze byc wina lozyska? Moze przy tym upadku cos sie jednak uszkodzilo? A na marginesie dzis bylem w powietrzu przez pare minut bez ladowania
kamil_rc Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 No siwce os sa najlepsze . Jeżeli chodzi o wyciek to martwię się ze jednak łożysko poszło i trzeba będzie te wymienić ale da się zrobić samemu (było chyba opisywane na forum)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.