wojcio69 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam Prawdopodobnie pytanie które zadam okaże się banalne i infantylne ale... Latam Easy Glider'em Electric z fabrycznym silnikiem, a jak wiadomo silnik ten jest, delikatnie mówiąc, trochę za słaby do tego modelu. Ten sezon jeszcze przetrzymam, ale w następnym chciałbym już polatać na bezszczotce i w dodatku takiej, która da trochę nadmiaru mocy. Po analizie internetu znalazłem takie oto silniczki: http://www.emodel.pl/esklep/keda-a2220l-p-3.html lub http://www.emodel.pl/esklep/keda-a2220l-back-shaft-p-102.html albo http://www.emodel.pl/esklep/tower-240918-p-30.html I który z nich wybrać? A może ktoś z Was ma jeszcze inną propozycję? Nie wiem czy mój portfel to wytrzyma i kupię do tego silnika pakiet i ładowarkę Li-po. Jak nie to zasilanie będzie z Ni-MH 8,4V/1050mAh. Dziękuję za wszelkie uwagi, sugestie i podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--mi-- Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Mam przetestowane dwa silniki do Easy Glidera niestety tylko w wersji Pro. Jeden: http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1925,ray-c3530-14-pelikan + śmigło 9x5 + LiPo 2250 mAh Drugi http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1928,ray-c3536-08-pelikan + śmigło 9x6 + LiPo 2250 mAh Przy pierwszym EG Pro idzie pod kątem 60 stopni, przy drugim pionowo do góry. Pakiet wystarczy na 4-6 wznoszeń na 300m lub 4-5 przy silniku 400W. W Twoim przypadku nie wiem czy outrunner wejdzie do wersji EG Electric. Moim zdaniem warto jednak pokombinować. tak by wszedł Pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Też myślałem rok temu o kedzie.Jednak brak funduszy sprowokował włożenie zwykłego dzwonka Tower Pro http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5665 i to było to.Za 40 zł + pakiet WOW 2200mAh za 70 zł( na Allegro niektóre firmy sprzedają na zachętę od złotówki) + regler od ESA nie pamiętam za ile, otrzymałem całkiem niezły zestaw,Do tego ładowarka Eskay ok50 zł którą trzeba kupić w dobrym sklepie bo się psują.Ja wymieniałem 3 na gwarancjii i dopiero ostatnia była dobra. Kultura pracy tego napędu jest pod psem, ale działa to niezawodnie mi od roku . Tu są filmy o tym modelu i zrobione tym modelem http:// http://pl.youtube.com/results?search_query=RCPiotrek&search_type=&aq=-1&oq= Śmigło od oryginalnego, a kiedy połamałem to graupner 9x6+ czeski kołpak. Te silniki mają słabe ośki więc jak się gięły, to wymieniałem na nowe po 5 zł,ale ostatnio mi się nie chce więc prostuję palcami "na oko" i latam dalej /trochę buczy/. Może to moje działanie nie jest fachowe, ale mam tani model, sprawny i niezawodny.Lata na termice ,fali czy zboczu.W zimie /śnieżyca :D/ i w lecie . Najdłuższy jego lot to w Jeżowie na Wszysykich Świętych 3 godziny lotu.Przeciętnie jak nie ma termiki to na tym pakiecie mam 1,5 godziny zabawy . Jeśli kupisz taki zestaw u chińczyków to wydasz 1/3 tej ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam --mi-- silniczki które proponujesz są fajne tylko ich średnica 35mm nie wejdzie w EG Electric. Wersja PRO ma poszerzony kadłub i dlatego Tobie weszły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Nie chodziło mi o konkretny silnik ale o to że niekoniecznie trzeba wydać dużo żeby sobie polatac . He he ! Nie wiedziałem że mam Easy Pro ,po czym poznałeś bo przód mam dorobiony po kraksach, z EPP( nie myl z elaporem z którego jest zrobiony EG) a w 2006 roku chyba nie było jeszcze EG Pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam--mi-- silniczki które proponujesz są fajne tylko ich średnica 35mm nie wejdzie w EG Electric. Wersja PRO ma poszerzony kadłub i dlatego Tobie weszły. Witaj Ten http://www.cyber-fly.pl/produkt-157.html pasuje idealnie jeżeli masz stara wersje EG sam właśnie taki wmontowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam TooM ta informacja o EG PRO była skierowana do forumowicza o nick'u --mi-- Na początku postu napisałem do kogo kieruję odpowiedź. Na jakiej wersji Ty latasz nie mam pojęcia. Wersja EG Electric ma węższy kadłub od EG PRO i dlatego można do niej wsadzić silniki o średnicy 35mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam Krzysztof a jak przy tym Twoim silniczku zachowa się pakiet NiMH 8,4V/1050mAh? Tak na "dzień dobry" wydać 80-100zł na silnik + 60-80zł na regulator i jeszcze do tego około 150zł na aku Li-po z ładowarką, to wiesz jak jest... mogę przed żonką się nie wytłumaczyć z manka w kasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 WitamKrzysztof a jak przy tym Twoim silniczku zachowa się pakiet NiMH 8,4V/1050mAh? Tak na "dzień dobry" wydać 80-100zł na silnik + 60-80zł na regulator i jeszcze do tego około 150zł na aku Li-po z ładowarką, to wiesz jak jest... mogę przed żonką się nie wytłumaczyć z manka w kasie. Niestety nie sprawdzę Ci na takim pakiecie bo takowego nie posiadam latam EG na pakiecie lipol 1800mA 3S sprawdzałem w zasadzie na podobnym pakiecie 2S jednak to nie jest to wznoszenie jest zbliżone do EG z silnikiem szczotkowym tak że takiej zamiany nie polecam. Ogólnie jeżeli myślisz o przejściu na silnik bez szczotkowy musisz liczyć się z kosztami szczególnie jeżeli mówimy o pakietach lipol myślę tu o dobrej ładowarce plus balanser Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Przepraszam za pomyłkę .Na ulotnienie trójfazą mojego EG wydałem równo 200zł -z ładowarką i przesyłkami ,ale trochę to trwało.Z silnikem poradziłem sobie odcinając radykalnie przód kadłuba i dorabiając nowy z EPP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.