Skocz do zawartości

Jaki silnik 3f do Easy Glider?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Prawdopodobnie pytanie które zadam okaże się banalne i infantylne ale...

Latam Easy Glider'em Electric z fabrycznym silnikiem, a jak wiadomo silnik ten jest, delikatnie mówiąc, trochę za słaby do tego modelu. Ten sezon jeszcze przetrzymam, ale w następnym chciałbym już polatać na bezszczotce i w dodatku takiej, która da trochę nadmiaru mocy.

Po analizie internetu znalazłem takie oto silniczki:

http://www.emodel.pl/esklep/keda-a2220l-p-3.html lub http://www.emodel.pl/esklep/keda-a2220l-back-shaft-p-102.html

albo

http://www.emodel.pl/esklep/tower-240918-p-30.html

I który z nich wybrać? A może ktoś z Was ma jeszcze inną propozycję?

Nie wiem czy mój portfel to wytrzyma i kupię do tego silnika pakiet i ładowarkę Li-po. Jak nie to zasilanie będzie z Ni-MH 8,4V/1050mAh.

Dziękuję za wszelkie uwagi, sugestie i podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam przetestowane dwa silniki do Easy Glidera niestety tylko w wersji Pro.

Jeden:

http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1925,ray-c3530-14-pelikan

+ śmigło 9x5 + LiPo 2250 mAh

Drugi

http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1928,ray-c3536-08-pelikan

+ śmigło 9x6 + LiPo 2250 mAh

 

Przy pierwszym EG Pro idzie pod kątem 60 stopni, przy drugim pionowo do góry. Pakiet wystarczy na 4-6 wznoszeń na 300m lub 4-5 przy silniku 400W.

W Twoim przypadku nie wiem czy outrunner wejdzie do wersji EG Electric. Moim zdaniem warto jednak pokombinować. tak by wszedł :)

Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem rok temu o kedzie.Jednak brak funduszy sprowokował włożenie zwykłego dzwonka Tower Pro http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5665 i to było to.Za 40 zł + pakiet WOW 2200mAh za 70 zł( na Allegro niektóre firmy sprzedają na zachętę od złotówki) + regler od ESA nie pamiętam za ile, otrzymałem całkiem niezły zestaw,Do tego ładowarka Eskay ok50 zł którą trzeba kupić w dobrym sklepie bo się psują.Ja wymieniałem 3 na gwarancjii i dopiero ostatnia była dobra.

Kultura pracy tego napędu jest pod psem, ale działa to niezawodnie mi od roku .

 

Tu są filmy o tym modelu i zrobione tym modelem

http:// http://pl.youtube.com/results?search_query=RCPiotrek&search_type=&aq=-1&oq=

Śmigło od oryginalnego, a kiedy połamałem to graupner 9x6+ czeski kołpak.

Te silniki mają słabe ośki więc jak się gięły, to wymieniałem na nowe po 5 zł,ale ostatnio mi się nie chce więc prostuję palcami "na oko" i latam dalej /trochę buczy/.

Może to moje działanie nie jest fachowe, ale mam tani model, sprawny i niezawodny.Lata na termice ,fali czy zboczu.W zimie /śnieżyca :D/ i w lecie .

Najdłuższy jego lot to w Jeżowie na Wszysykich Świętych 3 godziny lotu.Przeciętnie jak nie ma termiki to na tym pakiecie mam 1,5 godziny zabawy .

Jeśli kupisz taki zestaw u chińczyków to wydasz 1/3 tej ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło mi o konkretny silnik ale o to że niekoniecznie trzeba wydać dużo żeby sobie polatac .

He he ! Nie wiedziałem że mam Easy Pro ,po czym poznałeś bo przód mam dorobiony po kraksach, z EPP( nie myl z elaporem z którego jest zrobiony EG) a w 2006 roku chyba nie było jeszcze EG Pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

--mi-- silniczki które proponujesz są fajne tylko ich średnica 35mm nie wejdzie w EG Electric. Wersja PRO ma poszerzony kadłub i dlatego Tobie weszły.

 

Witaj

 

Ten http://www.cyber-fly.pl/produkt-157.html pasuje idealnie jeżeli masz stara wersje EG sam właśnie taki wmontowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

TooM ta informacja o EG PRO była skierowana do forumowicza o nick'u --mi--

Na początku postu napisałem do kogo kieruję odpowiedź.

Na jakiej wersji Ty latasz nie mam pojęcia. Wersja EG Electric ma węższy kadłub od EG PRO i dlatego można do niej wsadzić silniki o średnicy 35mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Krzysztof a jak przy tym Twoim silniczku zachowa się pakiet NiMH 8,4V/1050mAh?

Tak na "dzień dobry" wydać 80-100zł na silnik + 60-80zł na regulator i jeszcze do tego około 150zł na aku Li-po z ładowarką, to wiesz jak jest... mogę przed żonką się nie wytłumaczyć z manka w kasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Krzysztof a jak przy tym Twoim silniczku zachowa się pakiet NiMH 8,4V/1050mAh?

Tak na "dzień dobry" wydać 80-100zł na silnik + 60-80zł na regulator i jeszcze do tego około 150zł na aku Li-po z ładowarką, to wiesz jak jest... mogę przed żonką się nie wytłumaczyć z manka w kasie.

 

Niestety nie sprawdzę Ci na takim pakiecie bo takowego nie posiadam latam EG na pakiecie lipol 1800mA 3S sprawdzałem w zasadzie na podobnym pakiecie 2S jednak to nie jest to wznoszenie jest zbliżone do EG z silnikiem szczotkowym tak że takiej zamiany nie polecam. Ogólnie jeżeli myślisz o przejściu na silnik bez szczotkowy musisz liczyć się z kosztami szczególnie jeżeli mówimy o pakietach lipol myślę tu o dobrej ładowarce plus balanser

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za pomyłkę .Na ulotnienie trójfazą mojego EG wydałem równo 200zł -z ładowarką i przesyłkami ,ale trochę to trwało.Z silnikem poradziłem sobie odcinając radykalnie przód kadłuba i dorabiając nowy z EPP.

<a href=1e2a62980427e3bd.jpg' alt='1e2a62980427e

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.