sławek Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 .Według tabeli od Roberta i opisów w sklepach ten napęd powinien dać rade ...(a swoją drogą dziwne że przy takich obrotach silnika zalecane jest Śmigło E a nie SF...) Wina może leżeć po stronie pakietu -na zdjęciach widać jakąś umęczoną kostkę - jeśli to używka może nie daje już odpowiedniej ilości amperków Oczywiście to pakiet 3S? Druga możliwość ale rzadziej spotykana to nie skalibrowany/zaprogramowany pełny zakres gazu na reglu . Słabe luty lub za cienkie przewody zasilania Nawet kiepska wtyczka może być wąskim gardłem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordKris Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Już miałem udać się w podróż do Polski ale sprawdziłem wątek i proszę - trzeba się wytłumaczyć 1. Pakiet - zakupiłem jakiś czas temu nowy z HK jest to Zippy 3S 2200 mAh 30C (albo coś bardzo blisko - był żółty) ale nie na użytek RC tylko do AirSoftu ale z racji tego że nie mieścił się do mojej przerobionej MP5-tki to postanowiłem go rozdzielić. Taśma którą widać służy jako zabezpieczenie pakietu. Mogę do testów założyć inny pakiet 1800mAh 25C 3S Turnigy NanoTech Airsoft 2. Kalibracja - wydaje mi się że jest przeprowadzona prawidłowo. Nie pamiętam dokładnie ale na pewno musiałem najpierw ustawić drążek na minimum potem na maksimum i znowu na minimum - dopiero silnik zaczął reagować na drążek gazu. 3. Luty i przewody - jedyny słaby punkt jaki widzę w tej konfiguracji to silnik - przewody wychodzące z silnika są bardzo cienkie. Przewody zasilające ESC to 16AWG a przewody z pakietu to 14AWG. Wtyczka to tzw T-conector To tyle w sprawie wyjaśnień Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi