Ejdzjan Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Witam Serdecznie kolegów. Mam taki problem z tym silniczkiem. Urwała mi się tylna regulacja a dokładnie uchwyt od niej. Po stanowiłem przełożyć iglicę bezpośrednio do gaźnika i tym sposobem zrobiłem asp z przednią regulacją i tu się zaczęły schody. Nie mogę w żaden sposób wyregulować tego silnika na wysokich obrotach. Czy taka przekładka tej regulacji będzie miała wpływ na wyregulowanie silnika ?? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Adrian.
MASK Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Nie ma znaczenia gdzie jest iglica, musiało zdarzyć się coś jeszcze. Może coś jest skrzywione, może nieszczelne, może jakiś paproch siedzi w gaźniku.
Ejdzjan Opublikowano 28 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2017 Dzięki za odpowiedzi . Czyli wynika z tego że coś nie tak mam z silnikiem.
Ejdzjan Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2017 Ten silniczek jakiś czas temu kupiłem już w takim stanie ta tylna regulacja była urwana. Dokładnie to urwane było mocowanie. Przełożyłem cała iglicę do przodu. A tu silniczek dostał dziwnych objawów odpala dobrze idzie go wyregulować ale jak pochodzi chwilę na wolnych obrotach i chce mu dodać pełny gaz to ma objaw jak by dostawał za dużo paliwa nie może tego przepalić zaczyna mocno kopcić i gaśnie.
skuter Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Dokładnie. Przykręć lekko igłę przejścia o jakieś 1/8 obrotu i sprawdź. jak nie pomoże to powtórz aż do skutku
Rekomendowane odpowiedzi