krzysiek.riese Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 witam wszystkich. mam kilka pytań odnoście Webry 15 cm. 1) jak sprawujesie ten silnik (kiedyś webrę jak sie miało to było sie kimś) 2) czy i jak pracuje ten silnik na paliwie bez nitro metanu 3) i przy jakich obrotach osiąga moc maksymalną? zastanawiam sie nad tym silnikiem lubnad jej benzynowym odpowiednikiem też firmy webra silnik ma napędzać Zlina 50 1:5 jaki silnik wybiore zależy od tego czy webra zarowa dobrze sprawuje sie na paliwie bez nitroczy też źle poprostu ceny paliwa wchodza w gre. pozdrawiam:) PS a może macie jakieś inne propozycje silników nadających sie do tego modelu. :mrgreen: ?
olo Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Chiński czterotakt i po problemach finansowych.
krzysiek.riese Posted September 8, 2008 Author Posted September 8, 2008 no własniew tym problem zeceny paliwa zarowego sa takie a nie inne, predzej byłbym w stanie jakiegos benzynowego chinczyka nabyc niz normalną żarówkę.
olo Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Do Zlina takiej skali w zasadzie to nadaje się raczej tylko silnik żarowy. Ile paliwa zużywasz w tej chwili że tak narzekasz na jego cenę?
krzysiek.riese Posted September 8, 2008 Author Posted September 8, 2008 w tej chwili latam na MVVS 8 cmm i 5 litrów bez problemu wylatuje za 3 tygodnie... niekiedy nawet miesięcznie 10 litrów, zależy od pogody ale generalnie co weekend latam
pawel Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Czesc Ja od trzech miesiecy jestem posiadaczem nowej Webry 91-P5 Aero z tłumikiem typu Pitts. Silnik lezy w pudelku i czeka na skonczenie Ultimata 10-300 o rozp 1400mm. Do modelu wkladam zbiornik 430ml. Firma Webra zaleca lac max 5% nitro i 18% syntetyku. Odpalimy, zobaczymy...
Grzesiek Posted September 10, 2008 Posted September 10, 2008 Bylem kiedys posiadaczem webry 6,5cm piekny silnik chodzil jak marzenie i to na paliwie standart (80/20)latwa regulacja niezle reaguje plynnie na gaz .pozdr Grzesiek
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.