Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki za miłe słowo

 

Aku mam od czasu jak polatałem a potem nie mogłem pojechać.

 

Model waży zaledwie 400g więcej od maszyn klasy 50cc Arf 2.2m dlatego też nie wkładam tam 80 ani 111cc bo uważam. Ze szkoda robić z tego młotek. Celuje w 9kg RTF

 

Do aku jest walizeczka atomna

Opublikowano

 

Model waży zaledwie 400g

No to wszystko jasne , taki duży akumulator pewnie tylko do wyważenia zamiast ołowiu i stąd końcowa waga 9kg ;)

 

A poważniej, to mimo wszystko 60 może być za mało, choć z drugiej strony Sobaszkowy Rawen 2,5m na 80 RVJ  to była rakieta w odejściu z zawisu.

Opublikowano

Też wolę lżejsze modele.

 

Kolega zrobił Sbacha z Goldwinga z 64cc twin + pompa dymu i nagle to wszystko się ciężkawe zrobiło... Ale czekamy do wiosny. Bez pompy dymu latał. b. ładnie, z - czas pokaże. 

 

P.S. Radku - nie woź tak akumulatora, jedno hamowanie awaryjne i masz model do naprawy.

Opublikowano

Model bardzo fajny! Gratuluję.

 

Ale ten pakiet w bagażniku to chyba przesada....  :D  ;)

 

A może serwa na brushless:

https://modelemax.pl/pl/kst/18844-kst-serwo-bls359-digital.html?search_query=KST&results=58

lub

https://modelemax.pl/pl/kst/25981-kst-serwo-bls825-digital.html?search_query=KST&results=58

   Te serwa które podajesz są jak najbardziej fajne jeśli chcesz je zasilać napięciem wyższym niż 6V, w przypadku 6V zdecydowanie lepszym wyborem w tej cenie jest sprawdzone HS 7955.

 

   Radziu,  wiem że Ty masz olbrzymie doświadczenie z modelami spalinowymi i wiedząc jaki wpływ na serwa mają drgania w benzynie wybierasz 7954 na stalówkach mając do wyboru w tej cenie i z tymi samymi osiągami 7955 na tytanie? 

Opublikowano

   Te serwa które podajesz są jak najbardziej fajne jeśli chcesz je zasilać napięciem wyższym niż 6V, w przypadku 6V zdecydowanie lepszym wyborem w tej cenie jest sprawdzone HS 7955.

 

   Radziu,  wiem że Ty masz olbrzymie doświadczenie z modelami spalinowymi i wiedząc jaki wpływ na serwa mają drgania w benzynie wybierasz 7954 na stalówkach mając do wyboru w tej cenie i z tymi samymi osiągami 7955 na tytanie? 

 

Ja po prostu odchodzę od Hitec (3x mnie zawiódł), a serwa HV mi odpowiadają. W salinie to chyba aż się prosi jakiś prosty PowerBox lub dedykowany odbiornik i bezpośrednio 2x 2S lipo równolegle, dla bezpieczeństwa jak by jeden padł.

 

No właśnie tryby też mnie zastanawiają!  :blink:

Hitec ma tryby M, S i T

 

KST tylko M

 

Chętnie poznam opinie bardziej doświadczonych kolegów latających na spalinach. 

A od kiedy tytan to najmocniejszy material ?

 

Metalurgiem nie jestem, ale info od producenta powyżej. 

 

Carbon (wiadomo odpada w 3D i benzynach, żarkach) nie dostaje luzów. Tytan jest podobno najmocniejszy i też się nie luzuje (teoria). Nie moja skala wydatków i wielkości modeli.

post-7590-0-61703000-1510692643.jpg

Opublikowano

Michal jak bedziesz ogladal te reklamowki hiteca to nigdy nie bedziesz wiedzial co jest mocniejsze

Tytan ma przewage bo jest lekki ale nie najmocniejszy

Opublikowano

Michal jak bedziesz ogladal te reklamowki hiteca to nigdy nie bedziesz wiedzial co jest mocniejsze

Tytan ma przewage bo jest lekki ale nie najmocniejszy

 

To dla ciekawości. Już dawno nie patrzę na reklamówki, no staram się nie patrzeć.

 

Ciekawostka od KST:

Steel / Titanium

http://file.yizimg.com/357982/2017925-95127224.pdf

 

i np. stal hartowana... oby nie za bardzo.

http://file.yizimg.com/357982/20171011-10447320.pdf

 

Ja to się spinam z wagą w swoich 48 czy 60" choć też nie za wszelką cenę.

 

W 50cc i więcej to już chyba czy serwo ma 60 czy 70 g to nie ma co szaleć. Ma być dobre i się nie luzować.  

Opublikowano

Ja po prostu odchodzę od Hitec (3x mnie zawiódł), a serwa HV mi odpowiadają. W salinie to chyba aż się prosi jakiś prosty PowerBox lub dedykowany odbiornik i bezpośrednio 2x 2S lipo równolegle, dla bezpieczeństwa jak by jeden padł.

 

No właśnie tryby też mnie zastanawiają!  :blink:

Hitec ma tryby M, S i T

 

KST tylko M

 

Chętnie poznam opinie bardziej doświadczonych kolegów latających na spalinach. 

 

Metalurgiem nie jestem, ale info od producenta powyżej. 

 

Carbon (wiadomo odpada w 3D i benzynach, żarkach) nie dostaje luzów. Tytan jest podobno najmocniejszy i też się nie luzuje (teoria). Nie moja skala wydatków i wielkości modeli.

Mi po 3 sezonach latania tytany trzymały tak jak trzeba, tryby metalowe się rozjeżdżały. Szczególnie widać to przy serwie od gazu. Po roku latania metalowe zęby mają już luzy, podczas gdy tytanowe są jak z fabryki. Mam jednego Hiteca tytana, reszta savoxy. Moje porównanie dotyczy marki Hitec. Ja od tych serw odszedłem bo 3 sztuki mi zdechły na serwie od gazu.

Pozdrawiam,

Marek

Opublikowano

Co do silnika to proponuję jeszcze temat przemyśleć. RCGF ma sporo mocy i nawet jeśli da radę z rezonansem to możesz mieć spory problem z wyważeniem (za lekki przód). Szału z mocą raczej nie będzie. Wydaje się, że lepszym rozwiązaniem będzie 80cc (1cyl), a jeśli ma być koniecznie 60cc to warto zastanowić się nad dwucylindrówką (cięższy od singla).

Opublikowano

Tu może można podpytać, jest telefon:

https://archiwum.allegro.pl/oferta/su-26-mm-hangar-9-rozpietosc-2-46-m-i6881044103.html

 

H9 zaleca:

http://www.hangar-9.com/Products/Default.aspx?ProdID=HAN1225

 

A tu z DE:

http://www.rc-network.de/forum/showthread.php/197151-Sukhoi-Su-26-M-von-Hangar-9-2-46m

 

Kolega może by sprzedał DLA 64 cc twin. Wylatane parę zbiorników. Kupiony w Nastik. Chyba u niego z wszystkimi gratami będzie za ciężko.

Opublikowano

Zawsze wypisują takie pierdoły co do silnika - a później problem. Najlepszym wyborem będzie 80cc - będzie miał moc odpowiednią a dodatkowo wage, która zapewni Ci bezproblemowe wyważenie. Silniki 55-61cc nie przekraczają 1,4kg. Natomiast 80cc to ok 1,85 kg. Jeśli zastosujesz mniejszy silnik to będzie brakowało mocy (ten model waży 10kg), ale największy problem będziesz miał z wyważeniem. Nie pomoże nawet wrzucenie wszystkich pakietów na domek silnika. Będzie trzeba walić ołów i to jakieś 400-500g do maski, co dodatkowo obciąży biednego 61cc.

 

średniak kosztowo DLE80cc, lowcostowy DJ80cc. Jeżeli nie chcesz oszczędzać to GP80cc (będzie miał w pip mocy). Alternatywą może być o MVVS 57 (o 0,5kg cięższy od chińskich 60cc i mocą  jak 80cc).

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.