radek872 Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 Zakupiłem nówkę w miarę postępu prac będę uzupełniać. Planowo HS 7954 RCGF 60 z rezonansem i 24x8
M.Ch. Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Model bardzo fajny! Gratuluję. Ale ten pakiet w bagażniku to chyba przesada.... A może serwa na brushless: https://modelemax.pl/pl/kst/18844-kst-serwo-bls359-digital.html?search_query=KST&results=58 lub https://modelemax.pl/pl/kst/25981-kst-serwo-bls825-digital.html?search_query=KST&results=58
Tomek Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 To mi wyglądana pakiet odbiornika tylko hihihi
choina Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 RCGF 60 z rezonansem i 24x8 Radek nie będzie ci brakowało koni do tej furmanki? Model super gratulacje zakupu.
radek872 Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Opublikowano 12 Listopada 2017 Dzięki za miłe słowo Aku mam od czasu jak polatałem a potem nie mogłem pojechać. Model waży zaledwie 400g więcej od maszyn klasy 50cc Arf 2.2m dlatego też nie wkładam tam 80 ani 111cc bo uważam. Ze szkoda robić z tego młotek. Celuje w 9kg RTF Do aku jest walizeczka atomna
Tomek Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Model waży zaledwie 400g No to wszystko jasne , taki duży akumulator pewnie tylko do wyważenia zamiast ołowiu i stąd końcowa waga 9kg A poważniej, to mimo wszystko 60 może być za mało, choć z drugiej strony Sobaszkowy Rawen 2,5m na 80 RVJ to była rakieta w odejściu z zawisu.
M.Ch. Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Też wolę lżejsze modele. Kolega zrobił Sbacha z Goldwinga z 64cc twin + pompa dymu i nagle to wszystko się ciężkawe zrobiło... Ale czekamy do wiosny. Bez pompy dymu latał. b. ładnie, z - czas pokaże. P.S. Radku - nie woź tak akumulatora, jedno hamowanie awaryjne i masz model do naprawy.
irek zet Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Model bardzo fajny! Gratuluję. Ale ten pakiet w bagażniku to chyba przesada.... A może serwa na brushless: https://modelemax.pl/pl/kst/18844-kst-serwo-bls359-digital.html?search_query=KST&results=58 lub https://modelemax.pl/pl/kst/25981-kst-serwo-bls825-digital.html?search_query=KST&results=58 Te serwa które podajesz są jak najbardziej fajne jeśli chcesz je zasilać napięciem wyższym niż 6V, w przypadku 6V zdecydowanie lepszym wyborem w tej cenie jest sprawdzone HS 7955. Radziu, wiem że Ty masz olbrzymie doświadczenie z modelami spalinowymi i wiedząc jaki wpływ na serwa mają drgania w benzynie wybierasz 7954 na stalówkach mając do wyboru w tej cenie i z tymi samymi osiągami 7955 na tytanie?
diabolo Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 A od kiedy tytan to najmocniejszy material ?
M.Ch. Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Te serwa które podajesz są jak najbardziej fajne jeśli chcesz je zasilać napięciem wyższym niż 6V, w przypadku 6V zdecydowanie lepszym wyborem w tej cenie jest sprawdzone HS 7955. Radziu, wiem że Ty masz olbrzymie doświadczenie z modelami spalinowymi i wiedząc jaki wpływ na serwa mają drgania w benzynie wybierasz 7954 na stalówkach mając do wyboru w tej cenie i z tymi samymi osiągami 7955 na tytanie? Ja po prostu odchodzę od Hitec (3x mnie zawiódł), a serwa HV mi odpowiadają. W salinie to chyba aż się prosi jakiś prosty PowerBox lub dedykowany odbiornik i bezpośrednio 2x 2S lipo równolegle, dla bezpieczeństwa jak by jeden padł. No właśnie tryby też mnie zastanawiają! Hitec ma tryby M, S i T KST tylko M Chętnie poznam opinie bardziej doświadczonych kolegów latających na spalinach. A od kiedy tytan to najmocniejszy material ? Metalurgiem nie jestem, ale info od producenta powyżej. Carbon (wiadomo odpada w 3D i benzynach, żarkach) nie dostaje luzów. Tytan jest podobno najmocniejszy i też się nie luzuje (teoria). Nie moja skala wydatków i wielkości modeli.
diabolo Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Michal jak bedziesz ogladal te reklamowki hiteca to nigdy nie bedziesz wiedzial co jest mocniejsze Tytan ma przewage bo jest lekki ale nie najmocniejszy
M.Ch. Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Michal jak bedziesz ogladal te reklamowki hiteca to nigdy nie bedziesz wiedzial co jest mocniejsze Tytan ma przewage bo jest lekki ale nie najmocniejszy To dla ciekawości. Już dawno nie patrzę na reklamówki, no staram się nie patrzeć. Ciekawostka od KST: Steel / Titanium http://file.yizimg.com/357982/2017925-95127224.pdf i np. stal hartowana... oby nie za bardzo. http://file.yizimg.com/357982/20171011-10447320.pdf Ja to się spinam z wagą w swoich 48 czy 60" choć też nie za wszelką cenę. W 50cc i więcej to już chyba czy serwo ma 60 czy 70 g to nie ma co szaleć. Ma być dobre i się nie luzować.
irek zet Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 A od kiedy tytan to najmocniejszy material ? A kto powiedział że najmocniejszy??? Chodziło tylko o porównanie serw
Marek:D Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Ja po prostu odchodzę od Hitec (3x mnie zawiódł), a serwa HV mi odpowiadają. W salinie to chyba aż się prosi jakiś prosty PowerBox lub dedykowany odbiornik i bezpośrednio 2x 2S lipo równolegle, dla bezpieczeństwa jak by jeden padł. No właśnie tryby też mnie zastanawiają! Hitec ma tryby M, S i T KST tylko M Chętnie poznam opinie bardziej doświadczonych kolegów latających na spalinach. Metalurgiem nie jestem, ale info od producenta powyżej. Carbon (wiadomo odpada w 3D i benzynach, żarkach) nie dostaje luzów. Tytan jest podobno najmocniejszy i też się nie luzuje (teoria). Nie moja skala wydatków i wielkości modeli. Mi po 3 sezonach latania tytany trzymały tak jak trzeba, tryby metalowe się rozjeżdżały. Szczególnie widać to przy serwie od gazu. Po roku latania metalowe zęby mają już luzy, podczas gdy tytanowe są jak z fabryki. Mam jednego Hiteca tytana, reszta savoxy. Moje porównanie dotyczy marki Hitec. Ja od tych serw odszedłem bo 3 sztuki mi zdechły na serwie od gazu. Pozdrawiam, Marek
r0n4ld1 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Co do silnika to proponuję jeszcze temat przemyśleć. RCGF ma sporo mocy i nawet jeśli da radę z rezonansem to możesz mieć spory problem z wyważeniem (za lekki przód). Szału z mocą raczej nie będzie. Wydaje się, że lepszym rozwiązaniem będzie 80cc (1cyl), a jeśli ma być koniecznie 60cc to warto zastanowić się nad dwucylindrówką (cięższy od singla).
M.Ch. Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Tu może można podpytać, jest telefon: https://archiwum.allegro.pl/oferta/su-26-mm-hangar-9-rozpietosc-2-46-m-i6881044103.html H9 zaleca: http://www.hangar-9.com/Products/Default.aspx?ProdID=HAN1225 A tu z DE: http://www.rc-network.de/forum/showthread.php/197151-Sukhoi-Su-26-M-von-Hangar-9-2-46m Kolega może by sprzedał DLA 64 cc twin. Wylatane parę zbiorników. Kupiony w Nastik. Chyba u niego z wszystkimi gratami będzie za ciężko.
r0n4ld1 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Zawsze wypisują takie pierdoły co do silnika - a później problem. Najlepszym wyborem będzie 80cc - będzie miał moc odpowiednią a dodatkowo wage, która zapewni Ci bezproblemowe wyważenie. Silniki 55-61cc nie przekraczają 1,4kg. Natomiast 80cc to ok 1,85 kg. Jeśli zastosujesz mniejszy silnik to będzie brakowało mocy (ten model waży 10kg), ale największy problem będziesz miał z wyważeniem. Nie pomoże nawet wrzucenie wszystkich pakietów na domek silnika. Będzie trzeba walić ołów i to jakieś 400-500g do maski, co dodatkowo obciąży biednego 61cc. średniak kosztowo DLE80cc, lowcostowy DJ80cc. Jeżeli nie chcesz oszczędzać to GP80cc (będzie miał w pip mocy). Alternatywą może być o MVVS 57 (o 0,5kg cięższy od chińskich 60cc i mocą jak 80cc).
Rekomendowane odpowiedzi