Skocz do zawartości

Problem z regulacją silnika MVVS 3,5ccm


darek.3333

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z regulacją MVVS 3,5ccm. Znalazłem w necie jak go regulować ale jak go podkręcę i ładnie chodzi to potem nie daje się uruchomić. Więc powrót do poprzednich ustawień i zapala ale chodzi nierówno i nie daje się wcisnąć na maksymalne obroty bo wtedy gaśnie. Udało mi się go ustawić , że chodził 15 min i miał ładne przejścia w pełnym zakresie ale potem za nic się nie dał odpalić więc wszystko od nowa. Może ktoś ma jakiś pomysł , nie chciałbym niepotrzebnie rozbierać gaźnika bo na razie nie mam o tym zbyt dużego pojęcia. Świeca była wymieniona.

 

Pozdrawiam - Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Niestety jestem początkującym modelarzem i dopiero zgłębiam tajniki modelarstwa. Paliwo dostałem od poprzedniego właściciela , od którego odkupiłem model więc nie bardzo się orientuję. Silnik jest zdecydowanie dotarty, poprzedni właściciel mówi , że zbyt dużo nie latał ale silnik jest zdecydowanie używany. Śmigło jest około 20cm średnicy to chyba trzeba przeliczyć na cale... może 8 cali - skok podobno najmniejszy z możliwych.

 

Jeśli można zapytać to:

1 - Jaką świecę najlepiej stosować do tego dwutaktowego silnika - czytałem tu ba forum , że ktoś miał dobre efekty stosując os 3a.

2 - Jakie paliwo byłoby najlepsze założywszy , że silnik jest dobrze dotarty , żeby nie napisać przetarty.

3 - No i co z tą regulacją , iglica wolnych obrotów jest tak wkręcona , że zasłania połowę otworku (tak znalazłem w necie) a iglica główna wykręcona 3 obroty. Silnik zapala wtedy ale tylko kiedy ma niewiele uchyloną przepustnicę a podobno trzeba uruchamiać przy pełnym otwarciu. Opisy z netu też nie podają jednoznacznie. W jednych aby wzbogacić mieszankę należy wkręcić iglice "wolnych obrotów" a w innych wykręcić. Jak to jest w tym konkretnym przypadku?

 

Pozdrawiam - Darek

 

PS Uruchamiam rozrusznikiem , który kręci jak szalony....