Skocz do zawartości

Smok paliwa w zbiorniku.


Gość Kaziuk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano
Bęzie więc tak:

1) Dostęp do regulacji iglicy przez wielką dzurę na tłumik

2) Dostęp do kranu - dorobię jakiś przedłużacz i wystawię go na zewnątrz maski

3) Dostęp do świecy przez i tak wielką dziurę chłodzącą nad głowicą.

Jeżeli zamontujesz to:

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=510

To będziesz miał o jeden otwór mniej i bardziej komfortowe i bezpieczniejsze odpalanie silnika.Wyprowadzeni do świecy możesz zamontować np.obok wlewu paliwa.

Opublikowano

Silnik jest tu ukośnie tak, że tłumik jest dokładnie u dołu.

Nie ma problemu z dostępem do świecy.

Opublikowano
Bęzie więc tak:

1) Dostęp do regulacji iglicy przez wielką dzurę na tłumik.

2) Dostęp do 'kraniku' - dorobię przedłużacz z prętu 2mm z jakimś pokrętłem, którego kawałek wystawię na zewnątrz maski (żeby nie przeszkadzało przy jej zdejmowaniu).

3) Dostęp do świecy przez i tak wielką dziurę chłodzącą nad głowicą.

Czy to dobrze?

 

Dobrze, tylko jakiegoś ciężkiego pokrętła nie zakładaj bo Ci maskę zniszczy przy wibracjach. Ja końcówkę tego pręta 2mm wyginam o ok 45° w ten sopsób łatwo kręcić i nie przeszkadza w zdejmowaniu maski :wink:

Opublikowano

Dokładnie tak chciałem zrobić, ale już wstydziłem się napisać... :faja:

Opublikowano
Silnik jest tu ukośnie tak, że tłumik jest dokładnie u dołu.

 

W takim układzie zrób większy otwór na tłumik i załatwisz problem chłodzenia.

Opublikowano

Tak, on jest już olbrzymi, wielkości tłumika. Ale na głowicę (choć niekonieczny, ona nie przeszkadza) i tak zrobię około 5cm (podłużny, eliptyczny), ze względów estetycznych.

Opublikowano

otwór chłodzący nie powinien byc przy głowicy jeśli ona nie wystaje poza maskę!! w takim układzie powietrze nie "przewinie" się po głowicy tylko wyleci koło niej.

 

Otwór wylotowy powinien być na końcu maski na dole.

 

DSC00160.jpg

 

a tu wlot

 

IMG_4901-1.jpg

Opublikowano
Otwór chłodzący nie powinien byc przy głowicy jeśli ona nie wystaje poza maskę!! ...

Ale ona nie wystaje. Co radzisz?

Opublikowano

Jeżeli głowica nie wystaje to zrób tylko otwór do podłączenia świecy, a wylot powietrza chłodzącego tak jak pisze motyl na końcu maski od dołu i szerszy od tłumika żeby Ci całego otworu nie zasłaniał.

Opublikowano

No i tak właśnie będzie.

Dlatego tak wypytuję, bo inaczej ta maska byłaby już jak ser szwajcarski... :devil:

Opublikowano

Najgorsze jest chyba to, że każdą obsuwkę ręki od razu widać na lakierze. A chciałbym, żeby choć przed pierwszym startem model wyglądał ładnie. Z drugiej strony, gdybym go cudem od razu nie rozwalił, to niech to też będzie i funkcjonalnie... 8)

Opublikowano

Zamierzałem ambitnie sam, ale tak mnie już tu wystraszyli, że straciłem przekonanie... :lol2:

Ale najpierw chcę poćwiczyć styropianowym gotowcem.

Opublikowano

Widzę że jesteś z Warszawy, macie tam parę lotnisk na pewno ktoś Ci pomoże a i model przeżyje :mrgreen: . Wiem coś o tym bo też sam zaczynałem i wiele dobrego z tego nie wyszło (to znaczy wyszło bo się nauczyłem ale biedna Cessna ile kretów ubiła :F )

Opublikowano

Tak, tylko ja z tych 'ambitnie zawziętych'. Inaczej już nie widzę adrenalinki. Jedyne na co bym poszedł i chyba poszukam takiej możliwości, to żeby ktoś doświadczony najpierw sprawdził, czy toto w ogóle lata... :rotfl:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.