Skocz do zawartości

Smok paliwa w zbiorniku.


Gość Kaziuk

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę już, że przy zakładaniu obudowy wlew będę musiał wkładać w nią z użyciem 'wędki', ale z tym się godzę.

Wybieram więc ten wlew z zaworem, a króciec wlewowy zbiornika zaślepię.

Jeśli to głupio, to dajcie jeszcze znać.

... obserwuj przy tankowaniu wężyk , który podłączony jest do tłumika ...

Tak, jego kawałek będzie na wierzchu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Kaziuk - nie słuchaj Olo'a!!! Fotka modelu przed oblotem to pewna jego kraksa!!!! Powiedzą ci to wszyscy. Wszyscy, którzy słyszeli o tym :rotfl:

Co do wlewu - nie mocuj go w osłonie maski, którą stosunkowo często będziesz zdejmował. Po co za każdym razem jeszcze zawór odczepiać , a potem znowu łączyć. Brudzeniem modelu od paliwa nie przejmuj się - stanie ono się niewidoczne w gąszczu oleju na modelu po każdym locie :jupi:

 

Jeśli wybierzesz zbiornik "kwadratowy" to on ma tylko dwa przelotowe króćce - więc nie musisz zaslepiać, oraz dwa zaslepione - te służą po połączeniu ze sobą - jako wskaznik poziomu paliwa w zbiorniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sadysta. A czy nie na tym to polega, że jak się nie wywrócisz, to się nie nauczysz?

A Twoje początki jakie były?

A ja się zawezmę i nie rozwalę... :P

Jak zaczynałem to o takich modelach nawet nie wiedziałem,książki W.Schiera i dalej samo się potoczyło :D

Rozwaliłem się nie raz i pewnie jeszcze parę razy to powtórzę :D

Trzymam kciuki za szczęśliwe loty.

 

ps.

Irek na oblot nie zabiera się z sobą kibiców i innych ,,doradców" fotki można robić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór umiesc tak by był do niego łatwy dostęp ale by nie komplikowało to innych czynności - np zdjęcia maski. Nie da rady umiescić go raczej w kadłubie niz w masce? Jesli nie to umieścisz w masce silnika tylko pamiętaj by przewody zasilające były na tyle długi byś mógł bez kłopotu zdjąc maskę. Zaraz zrobię fotkę jak mam to u siebie ale ja mam model z innej epoki więc dużo nie wyniesiesz z fotki :faja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W/g mnie robisz sobie za dużo problemów, zdecyduj się albo jeden albo drugi, oba są dobre tylko każdy ma jakieś swoje preferencje i doradza Ci coś innego.

 

Wlew o którym mówił Janusz P. że możesz go spokojnie dać do maski to ten który ja Ci polecałem, tego o którym mówi Fokker bezpośrednio do maski bym nie montował ponieważ trzeba troszkę przycisnąć pry wkładaniu końcówki do tankowania no i maska może tego nie wytrzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaziuk - ale mieszasz :devil: Wężyk od zbiornika do gaznika jak najkrótrzy ale od zaworu do zbiornika niekoniecznie :rotfl:

Dostęp do regulacji silnika niekoniecznie przez założoną maskę. Natomiast konieczny jest dostęp do igły składu mieszanki byś mógł ją ustawić przed każdym lotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wcale nie mieszam!

Wygląda więc na to, że zaraz tej maski nie będzie w ogóle... :devil:

Tu jest tylko jedna śruba regulacyjna (ASP 61 SII). Czy w jednym dniu latania dostęp do niej przez maskę jest niezbędny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja rozumiem ten silnik, to aby wyregulować skład wysokich obrotów (iglica), to trzeba w nim zdjąć i rozebrać gaźnik... :?

Mi chodzi o śrubę regulacyjną na wężyku paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i właśnie do tego służy to pokrętło które jest połączone z tą iglicą.

Przecież to pokrętło nie reguluje położenia przepustnicy...

Mówimy chyba o innych iglicach... :?

Tu jest jedno pokrętło, jakby jakiś kran na wężyku zasilającym. On reguluje tylko przepływ paliwa. Czy do niego dostęp musi być łatwy przez maskę? Czy może wystarczy przeregulować powiedzmy nim raz na dzień latania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.