Ronny Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witam z Czech. Nie wiem, czy wybrałem dobry wątek.... Tak troche zajmuje się pracą w 3D Rhinoceros i konstruuje samoloty.Pare jich zrobiłem RC, pare wolno latających. Pare małych, pare większych. Teraz mam taki troche dziwny i nie bardzo widziany projekt: wolno latającyAirbus A 380 s napędem gumowym. Będziemy widzieli, jak się wszystko skończy - czy sukcesem lub będzie zawieszony w pokoju... Więcej na mojej stronie: http://www.balsamodels.eu Pozdrawiam Ronny 1
Ronny Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2017 Witam. Znów po czasie udało się mi coś zrobic s konstrukcją samolotu Airbus A380. Teraz na mnie czeka przejście między kadłubem i skrzydłem.... Ale mam nadżeją, że jakoś dam rady :-) Pozdrawiam z Czech Radekwww.balsamodels.eu
Ronny Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2017 Witam. Znów po pare dniach znalazłem troche czasu, że by coś zrobic na wolno latającymsamolotu Airbus A 380. Zużycie balsy tylko na wręgi będzie takie same, jak na całego 2 metrowego szybowca Albo ich zrobie z jedynky balsy lub każdą drugą wyrzuce... Pozdrawiam z Czech Ronny
Ronny Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2017 Kura jest większa 585mm i długośc 535mm
Bartek Piękoś Opublikowano 13 Grudnia 2017 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Fajny projekt. W kadłubie na wysokości centropłata nie wystarczyłyby 2-4 wręgi? Jakie planujesz poszycie?
Ronny Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2017 Będzie to bez poszycia. Jest to małą gomoweczka.
oko Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Pod przeczytaniu tego tematu miałem (proroczy?) sen - czekałem na wejście na pokład A380, podchodzę do okna terminala a tu do samolotu podjeżdża specjalny pojazd i zaczyna nakręcać po kolei wszystkie silniki Ekologicznie, cicho, tanio, czego więcej chcieć?
Ronny Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2017 Tylko że by guma przy nakręcaniu wewnetrznych śilników niepękła.... bo może uskodzic szybe samolotu i do okna przyklejoną twarz pasażera
ssuchy Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Będzie to bez poszycia. Jest to małą gomoweczka. ... bez kryti kridel? To jak to poleci (?), no chyba, że masz ochotę postawić "toto" na półce i podziwać "szkieletora"! Bartkowi pewnie chodziło o to, czy będziesz oklejał papierem japońskim (vintage school), czy jakąś folią plastikową (new wave)? ... a nie lepiej zamiast gumy dla tego projektu dać jakieś 4 x mikro EDF pod skrzydełka z nano setupem RC, coś jak np. w modelu na tym filmie: Fast Micro Jet i wtedy byłoby na co popatrzeć. EDF-y nie muszą przecież pracować na pełnym ciągu, żeby zrealizować majestatyczny lot A380, ale jakże realny. Przykład budowy we własnym zakresie bardzo małych EDF (na rcgroup) Jak widać można zrobić we własnym zakresie EDF z drukarki 3D o średnicy turbiny: 10mm (!!!) i film z lotów tego modelu: Nano Squall 2
Ronny Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2017 Pokrycie to będzie z papieru Japońskiego ESAKI. W dziubie będzie śmigło i koniec A jeżeli będzie miał ktoś interes to wypróbowac na małe EDF,to może. Laserowany zestaw takiego samolotu za pare złotych s napędem gumowymkupi więcej ludzi... No i co się tego zupełnie małego EDF samolociku dotyczy, to nie moja filiżanka kawy. Ani newiem, czy to był już "lot" czy jeszcze. Co się przeróbki na RC dotyczy, to chce skorzystac z:10gr silnik bezszczotkowy 4gr regulator BEC2gr odbiornik Graupner 13gr LiPol 2S/180 7,5gr 3x servo po 2,5 gr (2x lotky, 1x wysokośc) 37gr powiedzmy 40gr w sumie no i plus do tego samolot Mojim zdnaiem do 100 gr się wmieści..
pjk11 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 c Pod przeczytaniu tego tematu miałem (proroczy?) sen - czekałem na wejście na pokład A380, podchodzę do okna terminala a tu do samolotu podjeżdża specjalny pojazd i zaczyna nakręcać po kolei wszystkie silniki Ekologicznie, cicho, tanio, czego więcej chcieć? Wszystko jest ekologiczne do pewnego momentu. Tak jak z autami elektrycznymi. Zero emisji syfu z samochodu, ale 4x (strzelam) wiecej syfu z elektrowni + toksyczna utylizacja ogniw. Energia nie bierze sie znikąd. Jeżeli checmy żyć w czystym srodowisku (na co niestety nie ma juz szans), to trzeba zrezygnować z wiekszości wygód, a moze nawet ze wszystkich. A produkcja gumy do A380 też nie będzie ekologiczna :-). Taka dygresja.
Ronny Opublikowano 16 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2017 c Wszystko jest ekologiczne do pewnego momentu. Tak jak z autami elektrycznymi. Zero emisji syfu z samochodu, ale 4x (strzelam) wiecej syfu z elektrowni + toksyczna utylizacja ogniw. Energia nie bierze sie znikąd. Jeżeli checmy żyć w czystym srodowisku (na co niestety nie ma juz szans), to trzeba zrezygnować z wiekszości wygód, a moze nawet ze wszystkich. A produkcja gumy do A380 też nie będzie ekologiczna :-). Taka dygresja. No że by nierobic do A380 nie ekologicznie znów gume, dojzrzali modelarze mogą zrecyklowac użyty prezerwatyw 2
Rekomendowane odpowiedzi