Strus Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Witam. Nie udało mi się znaleść podobnego tematu więc pytam tu. Posiadam heli jak w temacie. Do raptorka mam silnik os max 50 sx-h. Niestety silnik zakonczył swój żywot (poprzedni właściciel o niego nie dbał). Ciężko dostać elementy do tego silnika tj. pierścień tłok itd. Jakim innym silnikiem mógłbym go zastąpić? Ważne żeby był dobry jakościowo i odpowiednio mocny. Co polecacie? A może ktoś posiada odpowiedni silnik? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Glow-Nitro-Airplane-High-Performance-engine-Perfect-/112203032962 Mozesz tez dac inny silnik tej klasy lotniczy przekladajac gaźnik i głowice. skopiuj link w przegladarke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strus Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 A thunder tiger redline rl-53h ??? Jest troszkę mocniejszy od Os maxa, i tańszy jak nowy os.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Jezeli w loze ci wejdzie i dasz rade sprzęglo i caly osprzet dopasowac to bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strus Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Wejść wejdzie bo tam wg informacji sklepowej taki właśnie powinien być. Przekopałem pół internetu i bardzo kiepsko jest z motorami do heli... W takim razie pozostaje mi tylko rozebrać u uzdrowić tego. Szybko poszło... Do wymiany pierścień sworzeń tłoka 2 zawleczki sworznia łożyska oraz czyszczenie całości. Tłok spoleruje bo ma nagar i olej wszędzie. Szklanka bez 1 rysy nowy pierścien powinien załatwić kompresje i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Jeśli kiedyś przyjdzie Ci wymieniać silnik to Redline rl-53h w oryginalnej wersji odradzam. Mam nową sztukę która wylatała raptem 2 zbiorniki i ten silnik jest ciężki w regulacjach oraz gaźnik potrafi się zacinać jak mocniej go dokręcisz. Obecnie będę go przerabiał bod gaźnik 60L z osy50sx-h a sam zamontowałem ose po regeneracji. Jak dla mnie OS50sx-H to najlepszy wybór do rapiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strus00072 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Wracając po długiej przerwie do temu, udało się zakupić potrzebne części do silnika oraz przy okazji złapałem cud okazje i dostałem używany silnik w świetnym stanie os 50 sx-h za 300zł. Odpala na raz i bardzo ładnie pracuje na równych obrotach. Pytanie moje tylko jak poprawnie ustawić gaźnik? Czy przy drążku na zero powinien pracować czy gasnąć? I problem jest w momencie szybkiego dodania gazu.. przygasa. Ale po chwili się wkręca i idzie jak burza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m o d e l e r Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Jeśli się nie mylę to za bogata mieszanka wolnych obrotów jeśli przygasa po gwałtownym dodaniu gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Co do silnika to ustaw go w pozycje fabryczną czyli. 1.Śrubę regulacji mieszanki ustaw w pozycję środkową jak na zdjęciu. 2. Śrubę regulacji paliwa wkręć do oporu i wykręć równo 1,5 obrotu. W locie będziesz słyszał po obrotach silnika czy jest przelany czy za mało będzie miał paliwa. Z doświadczenia z wieloma osami zawsze to ustawienie jest za bogate i trzeba zamknąć iglicę z 2-3 ząbki Z takim ustawieniem latam ciągle i nigdy nie miałem problemów. Co do ustawienia silnika w modelu w aparaturze powinieneś mieć funkcję "Throtle Hold" Przy załączonym "Throtle Hold" ustawiasz silnik na takie obroty przy których kręci w miarę szybko ale nie powinno łapać sprzęgło (obroty na głowicy = 0). Po wyłączeniu TH silnik wchodzi na obroty minimalne do lotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi