hornet2 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 zależy jak dobre masz aku i silniki i z jakim zapasem. Może w ogóle się nie uniesie ? Może po minucie napięcie siądzie na tyle, że nie wystarczy mocy do zawisu cięższego modelu ? A może i silnik i aku spoko dadzą radę i czas lotu zmniejszy się tylko o konieczny większy pobór prądu do lotu cięższego modelu ? Wszystko zależy jak "twardy" jest pakiet -i ile traci napięcia i pojemności przy większym obciążeniu... Jeśli pakiet spoko daje 50- 60A a prąd z powodu większej wagi modelu wzrośnie PRZYKŁADOWO z 15 na 20A to czas lotu spadnie proporcjonalnie. Jeśli pakiet ledwie daje te kilkanaście A i ma znaczne spadki napięcia pod obciążeniem -to zasilanie zwyczajnie "się załamie" - po bardzo krótkim czasie napięcie siądzie poniżej punktu odcięcia i "dupa blada" Nigdzie nie jest podane C tych aku . Jedynie co pisze to Shida 7,4V 3200mAh . Pytałem w HobbyWow to mi odpisali że 20C . Ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć . Nie wiem ? Może jakby spokojnie machało się lewym drągiem to czas byłby dłuższy ? Jak już wspominałem wcześniej ze stockowym wyposażeniem czas wyniósł ok. 13min . Z tym że z trzy razy dopierdzieliłem przez chwilę lewy drążek do góry na maxa . To i pobór prądu w tym czasie był maksymalny , prawie 30A . Przy spokojnym locie pobór wynosi pomiędzy 10 a 15A . Nie wiem jak wygląda sprawa w kopterach ? Kiedyś gdy były tylko silniki szczotkowe przyjmowało się w samolotach ogólnie 100W na 1kg wagi . A teraz ? Może 200W na 1kg wagi np. dla takiego trenerka ? Na pewno dla "dronów" ta moc musi być jeszcze większa .
hornet2 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udało mi się obniżyć całkowitą wagę koptera o 50g ! To jest prawie o 1/3 tego co było wcześniej .Wcześniej ważył 722g . Teraz 673 . Ze stockowym wyposażeniem ważył 552g . Zamiast dźwigać dodatkowo 170g będzie dźwigał 120 .
Rekomendowane odpowiedzi