rybok_999 Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Witam siedze już troche na necie i obczajam jaki by tutaj wybrać model jako pierwszy. najpierw padło na AT-40L ale tam trzeba przerobić podwozie i jest przednie koło jest skrętne wiec po jakims czasie zrezygnowałem. Teraz sie zastanawiam nad air travel.http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=66 niewiem czy znajde coś lepszego w podobnej cenie z dolnopłatów. silnik jaki będzie to napędzał to OS46la myśle ze podoła. Jak myslicie czy będzie to odpowiedni wybór na początek ?? i jescze takie inne pytanko jak duży zbiornik jest w zestawie ?? ile mililitrów?? PS: jest ktoś z okolić bielska kto mógłby pomóc w pierwszym oblocie modelu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Nie jest to dobry wybór. O dobrych wyborach mowa jest tutaj: Trudne początki Z tego wszystkiego polecam: Piperka z cyber fly lub nemo od e-sky. Nie sugeruj się na razie ich wyglądem. W powietrzu i tak wszystko wygląda mniej lub bardziej jak samolot Przynajmniej jak się rozbijesz to serce się mniej kraje bo w duszy będziesz sobie powtarzał- :trochę CA i znowu lecimy!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybok_999 Opublikowano 28 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 no ale jeżeli ktoś by mi pomógl w oblocie to może nie było by tak źle. narazie latam jakieś 2 miesiące na symulatorze fealflight G4 i idzie mi już w miare dobrze. wiem wiem że na symulatorze to dużo łatiwiel ale narazie ćwicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 a czy latasz na aparaturze czy na klawiaturze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybok_999 Opublikowano 28 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 hehe narazie na klawiaturze ale już zamówiłem hitec optic 6 i może we wtorek będzie wiec myśle że przes pare miesięcy sie podszkole i jakoś bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 piszez ze ci dobrze idzie..wiez mi ze na klawiaturce to kazdy ..... polata. Koniecznie do Optica zamow kabelek pod USB bo inaczej aparaturka ci na nic przy symulatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybok_999 Opublikowano 28 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 wiem wiem bez tego ani rusz. ale to co z tym modelem ?? brać lepiej inny ? chce zeby było coś fajnego a co do treningu to jescze troche potrenuje zanim kupie model wiec myśle ze troche sie jeszcze naucze. myślałem tez kupić kabel uczeń trener bo chciałbym aby ktoś mi na początku pomógł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Kazdy na forum ci to powie..Dluzszy bywalcy forum juz troszke znaja "osoby twojego pokroju" (sory za okresleni) mam na mysli osoby ktore chca sie nauczyc latac na duzych,pieknych-szybkich i trudnych w pilotazu modelach.Tak jak ci mowil wojtek.Najpierw lekki elektryk-deproniak potem cos ladnego,szybkiego spalinowego... Przeczytaj ten temat na pewno duuzo ci sie wyjasni... Link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Symulator na pewno pomoże ale nie nauczy Cię latać na "bestiach". Dzięki niemu uczysz się odruchów sterowania ale nie oduczysz się paniki wiedząc, że lecisz czymś wartym kilkaset złotych i jeden błąd a wszystko szlag trafia. Dlatego jeszcze raz- polecam coś niebalsowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybok_999 Opublikowano 29 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 no ja to doskonale rozumie ale biore pod uwage fakt iż ktoś mi pomoże w oblocie (kbel uczeń trener) zastanawiam sie tylko czy jest sens kupowac model elektrycznywykonac nim pare lotów aż sie naucze w miare latać i zmienic n spalinowy. elektryk bedzie leżał a da mi to to że sam bede mógł latać bez pomocy nikogo. niewiem już sam co mam robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 TO zainwestuj w kombata ESA - epp z cyber-fly - jezeli bedziesz mial kogos do kogo sie podepniesz to spokojnie sobie z kombacikiem poradzisz, pozniej polatasz sam nabierzesz wprawy i Twoja decyzja co dalej. jak kupisz esa to bedziesz mial model ktory daje frajde z latania niezaleznie od doswiadczenia - wiec na pewno w szafie nie wyladuje. Ale na pewno nie zaczynaj latania od modelu ktory wybrales ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek_9000 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 naprawdę nie widzę powodu że chłopaka straszycie, jedyne co ewentualnie może sprawiać kłopoty nowicjuszowi to podwozie dwukołowe- trójkołowym się ląduje jednak o niebo łatwiej, a i przednie kółeczko chroni silnik przy lekkich kretach. Nie znam tego osobiście modelu, ale powinien zachowywać się w powietrzu całkiem prawidłowo. Już raczej nie polecałbym modeli z płaskim profilem, bo ich charakterystyka przeciągnięcia jest naprawdę dzika i niby model podchodzi wolno do lądowania, a trochę za bardzo się zaciągnie i wali się na ryja , a z profilem dwuwypukłym zawsze jakoś tak bardziej miękko to wygląda, i model sygnalizuje utratę siły nośnej. I w ogóle profile dwuwypukłe są mniej wrażliwe na różnice wyważenia modelu (ubytek paliwa). Czepiacie się, mnie się wydaje że model znakomicie nadaje się jako pierwszy, pod warunkiem wszakże że pierwsze pięć lotów będzie "na smyczy" pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 No może nie ten model ale trenerek spalinowy jak najbardziej OK. Znam kilka osób które zaczynało od takich modeli i nauczyli się latać bez większych kraks. Mój pierwszy lot czymś z napędem to tez spalinowy trenerek, miło to wspominam :wink: Jeszcze bez kabla tylko z asekuracją na tak zwanego "misia" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybok_999 Opublikowano 29 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 wiec jeżeli nie ten model to jakiego innego mam wybrać ? najlepiej żeby dało sie nim troche pobawić znaczy sie jak sie naucze latać tam i z powrotem to jakieś podstawowe figury żeby sie dało a nie anowu znmieniać model. Co proponujecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Ale jednak spalina czy elektryk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutos Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Ja mimo wszystko proponuje Ci AT-40L.Super samolocik,wybacza bardzo duzo.Zakrecisz podstawowe figury.Mialem go i uwazam za bardzo udany model.Mordowalem go w powietrzu jak tylko potrafilem.Łatwiutki start i lądowanie. Sluchaj do przerobki kół potrzeba tylko kilku rzeczy: goleni duraluminiowej,trzech nekretek samokątrujacych 4",trzech srub plastykowych 4" i kola+oski+piercienie ustalajace.Moze byc potrzebny kawalek sklejki badz balsy na wzmocnienie miejsca montowania podwozia. Naprawde zastanów sie nad tym modelem.Poczytaj opine o nim na stronce sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybok_999 Opublikowano 29 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 jestem raczej za spaliną. poprostu ciągnie mnie to jakieś ustawienia silnika ten zapach i ogulnie uważam że lepsza spalina. ale jeżeli jestem zmuszony no to zostaje elektryk :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Wcale nie musisz zaczynać od elektryka.Spalina wyjdzie taniej.Tylko nie pchaj się w dolnapłatowego trenerka, zacznij od górnopłata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutos Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Akurat AT40L lata przyjemniej od niejednego gornoplata.Nie wszyscy musza isc utartym schematem ze jak na poczatek to tylko elektryk( totalna bzdura bo i drogi i g..no latania tym jest) i tylko górnopłat.Akurat AT40 jest lekka i ma gruby profil z lekkim wzniosem.Zachowuje sie bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Słuszna uwaga sam mam At40 i przyznaję że jest świetny.Pod warunkiem,symulator,symulator a na koniec ktoś do asekuracji na kablu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.