Skocz do zawartości

ASP 12A


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak rozumiem :)  na moje oko to chyba padła świeca  kręcę silnikiem i nie ma on tej chęci odpalenia  nie "warknie"  czy jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposób czy świeca działa ? i wydaje mi się ze przez to ze kręciłem kręciłem  i kręciłem a on nie odpowiadał doszło do zalania silnika  co w takiej sytuacji należało by zrobić? 

Opublikowano

Zalanie silnika - przechylić na bok i do tylu i pokręcić śmigłem - nadmiar paliwa wyleje się tłumikiem.

Sprawdzenie świecy - odkręcić i podłączyć do żarnika - powinna się świecić na pomarańczowo. Jak nie świeci tzn ze 1) padło zasilanie i już nie ma siły albo 2) spaliła się świeca.

 

2013-10-07-transitioning-from-electric-t

 

glow-plug-igniter-works.jpg

 

glow_plug.jpg

 

 

EDIT: tu jest ciekawy artykuł:

http://www.howtorcplane.com/rc-engine-glow-plugs/

 

EDIT 2:

a tu: http://www.avia-it.com/act/Editoriali/avianew_editoriali_febb_07_2.asp

i tu: https://www.rcnitrotalk.com/forum/threads/plug-eating-revo.112888/

w połowie strony jest poradnik jak rozpoznać stan świecy

  • Lubię to 1
Opublikowano

Dzięki ! to już po tych artykułach widać ze moja świecę trafił SZLAK   zamawiam kolejna mam nadzieje ze ta wytrzyma znacznie dłużej :) 

  • 6 miesięcy temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.