Gość Kaziuk Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Tak też zrobiłem, po parametrach wybrałem 1010B, zamówiłem, no i... Zgłosił się Ładziak... :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekr Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Kaziuk, Nie denerwój się, uważam, że 1010B to bardzo dobry wybór, ja również zastanawialem się nad 960-tką infinity i ichargerem i stanęło na 1010B. Zadecydowało o tym bardzo dobra opinnia o precyzji tej ładowarki, duża moc, po wgraniu najnowszego softu jest to ponad 250W przy zasilaniu napięciem ponad 13,5V, przy pracującym silniku w samochodzie jest osiągalne 280W, bardzo male gabaryty w porównaniu z infinity 960 i BC8. Na RCgroup jest bardzo szeroki watek odnośnie tej ładowarki i najnowszy soft, który wgrałem daje szersze możliwości niż nawet 960-tka (praca np. z wylączonym wentylatorem, korekta napięcia końcowego dla ogniw LiXX i Pb, możliwość balansowania w trakcie całego procesu ładowania, większa moc itd). Właśnie zakładam wątek o dorobieniu portu RS485 ? do ładowarki, do zmiany oprogramowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Tomek podajesz jako zaletę małe wymiary,akurat nie wiem czy jednak nie powinna być większa tzn. czy nie powinna mieć większej obudowy ,radiatora. Jak ją dobrze ,,zatrudnisz'' to grzeje się całkiem nieźle,swojej staram się nie kłaść na płask tylko coś podkładam pod spód lub stawiam ją w pionie. Zastanawiam się jak się nagrzeje i czy o wytrzyma jak ją spróbuje wykorzystać ją na maksa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Zastanawiam się jak się nagrzeje i czy o wytrzyma jak ją spróbuje wykorzystać ją na maksa? Ładuj śmiało, ładowarka ma zabezpieczenie termiczne ograniczające moc ładowania w przypadku przekroczenia temperatury 60° C oraz zatrzymujące ładowanie po przekroczeniu 65° C :jupi: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Jeszcze nie doszedłem do takiej temp. żeby zadziałało to zabezpieczenie ale będę miał niedługo nowe pakiety i kto wie może wtedy. Z drugiej strony ciekaw jestem przy jakim obciążeniu ładowarki to wystąpi,bo co mi po takim zabezpieczeniu jeżeli włączy się za wcześnie i wtedy to już nie będzie taka szybka ładowarka Będzie musiała ostygnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Oj olo, Ty to jakiś fatalista jesteś ;-) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 I do tego Kubuś Po prostu to grzanie mnie zdrzaźniło po tym jak przykleiłem z tyłu kwadraciki z gumy żeby obudowy nie porysować i po ładowaniu odpadło bo klej puścił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekr Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 olo, to moja ładowarka GT8 była gorąca w/g twoich kryteriów i to przy prądzie 4,5A na pakiecie LiFe7S, I1010B jest ledwo ciepła przy 8A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 No to mnie Tomku uspokoiłeś tymi 8A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekr Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Małe wymiary i fakt że ładowarka nie grzeje się świadczy o jej wysokiej sprawności. Nie bez znaczenia jest czy naładujesz większe pakiety 6 czy 8 razy z akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Ale stanęliśmy na: - zamienić 1010B na 106B-plus, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n6210 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Ja bym nie zamieniał... to bardzo dobra i przyszłościowa ładowarka, a nigdy nie wiesz czy nie przyjdzie ci naładować większego pakietu albo kilku mniejszych szeregowo by było szybciej. Ja tak ostatnio ładuję pakiety NiMH do autek - łączę 3 lub 4 pakiety 6NC w szereg i po godzince są wszystkie gotowe :) No ale ja jestem stronniczy bo jestem fanem ładowarki 1010B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Zostawię więc to w rękach losu - napisałem prośbę o zamianę i nie będę jej ponawiał. Będzie co będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekr Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 ...Po prostu to grzanie mnie zdrzaźniło po tym jak przykleiłem z tyłu kwadraciki z gumy żeby obudowy nie porysować i po ładowaniu odpadło bo klej puścił. Olo dopiero teraz zwrócilem na to uwagę, ale nie przyklejaj nic na spod ładowarki, właśnie spodnia część obudowy jest głównym radiatorem do odprowadzania ciepła, a taka naklejka, nawet cienka, może obniżyć o ponad połowę ilość odprowadzanego ciepła. Z ładowarką są dostarczane samoprzylepne nóżki. W sumie to szczęście że nie popaliłeś tranzystorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Wg mnie zmienić, zwłaszcza gdy nie zamierzasz ładować pakietów powyżej 6S. ... OK, zamienione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Gratuluję! Będziesz zadowolony! :jupi: W porównaniu do 1010B będziesz miał wykresy na komputerze i nie będziesz musiał nic przerabiać, by updatować firmware. Nie będziesz miał ładowania pakietów 10S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Po prostu - :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art.pl Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Witam Posiadam ładowarke iCharger 106B+ od 10 miesięcy Ladowarka spisuję się bez problemu ale....................mam problemy z balancerem Różnice między celami dochodziły do 0,1 Oddałem ładowarke do kalibracji balancera Jest już lepiej , rożnice dochodzą do 0,04 Mam więc pytanie Jak moge dokonac kalibracji balancera w domowych warunkach? \Troche jestem zawiedziony tą ładowarka , wybrałem ja ze wzgledu na dokładny balancer , ale jak widzę to ładowarki Tunigy już lepiej wypadają pod względem balancowania pakietów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Tiaaaa... Zmierz te Turnigy osobiście, a nie czytaj, co komu się napisze... Po co ci większa dokładność, niż 0,04 V i jak ją mierzysz? Może wynika z niedoskonałości czy różnicy wykonania ogniw pakietu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art.pl Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Może masz racje ................. Posłużę się przykładem , pakiet 3 celowy 4,16 4,21 4.20 Tak to wyglada Po tej ładowarce spodziewałem się róznic do 0.01 Może za dużo wymagam ? od tej ładowarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.