oki188 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Witajcie. W moim zamówieniu w tym sklepie znalazły się łożyska 3x8x4 oraz 3x7x3 co by wymienić sobie w silnikach w dronie bo stare już troszkę mają luzy. Niestety to co otrzymałem w przesyłce nadaje się tylko na metalowy złom. 3x8x4 mają luzy większe od fabrycznych które zostawiłem w silnikach a zakupione jeszcze do zaakceptowania będą na zapas. Niestety 3x7x3 to już porażka na maxa, luzy takie że jedna sztuka ma ochotę rozpaść się w rękach. Według mnie sprzedana nie powinien nawet wysłać takiego złomu ale co mu "sztuka to sztuka" Nie polecam brania łożysk w tym sklepie... Dla pokazania przesyłam filmik który dostał też właściciel sklepu, obecnie czekam na odpowiedź.
Zycior Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 To znaczy się czekasz na odpowiedź ze strony sklepu, ale już na forum zdążyłeś firmie zad obsmarować? czy źle coś zrozumiałem? Może warto jednak przed takim zabiegiem poczekać na odpowiedź ze strony sklepu ?
dimmus Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 A jakie mają być łożyska w cenie lepszych podkładek? ludzie dalej się łudzą że można mieć wysoką jakość za grosze.
oki188 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2018 To znaczy się czekasz na odpowiedź ze strony sklepu, ale już na forum zdążyłeś firmie zad obsmarować? czy źle coś zrozumiałem? Może warto jednak przed takim zabiegiem poczekać na odpowiedź ze strony sklepu ? To Twoja opinia. Ja tylko informuję innych o słabej jakości łożyskach i nie polecam ich zakupu w tej firmie. A jakie mają być łożyska w cenie lepszych podkładek? ludzie dalej się łudzą że można mieć wysoką jakość za grosze. Sorry bardzo swego czasu zamawiałem łożyska 3x6x2.5 tak te najtańsze z allegro wówczas po 2zł i nie było żadnych luzów na nich i chodzą do dziś więc jak się okazuje można mieć jakość w niskiej cenie.
Zycior Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 To Twoja opinia. Ja tylko informuję innych o słabej jakości łożyskach i nie polecam ich zakupu w tej firmie. Masz rację, to moja opinia. Nie wiem czy coś kiedykolwiek sprzedawałeś, handlowałeś, produkowałeś, etc. Sklep w którym zrobiłeś zakupy nie produkuje tych łożysk, zakupił je u producenta/posrednika/hurtownika czy cholera wie gdzie, przyjął je na stan, połozył na półce po czym wysłał do Ciebie. Bez ich sprostowania nie masz żadnej pewności, że np. nie wycofają wadliwej partii towaru, gdyż np. najzwyczajniej w świecie nie byli świadomi ich jakości. Ciekaw jestem, czy w takiej sytuacji przeprosisz firmę i napiszesz sprostowanie... no i czy dograsz filmik ze sprostowaniem i opublikujesz na YT Życzę miłego wieczoru i nieco powściągliwości.
oki188 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Jak dostane odpowiedź na pewno napisze jak się sprawa zakończyła i uaktualnię informację. Co do przeprosin to sorki ale obowiązuje "Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową" więc to raczej mnie powinien sklep przeprosić że dostałem złom. Przypomina mi się wątek z tamtego roku gdzie w zakupionym modelu w innym baardzo dobrze znanym sklepie znalazłem poważny błąd w modelu, chodziło o akumulator i jak sklep zareagował jak ich poinformowałem, dziękujemy prześlemy zgłoszenie do osoby która modele sprowadza i tyle. Zero podejścia do klienta nie zaproponowano wymiany towaru czy innej formy rozwiązania sprawy model za ponad 2 klocki a ja zostałem z niezdatnym sprzętem do lotu, to pokazało mi jak renomowane sklepy podchodzą do klientów dlatego teraz zero litości.
oki188 Opublikowano 11 Maja 2018 Autor Opublikowano 11 Maja 2018 Sprostowanie co do zakończenia sprawy z łożyskami.1. Łożyska otrzymane: 13.04.20182. Informacje od sprzedawcy abym je zwrócił dostałem 22.04.20183. Odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i odesłanie łożysk 24.04.20184. otrzymanie wadliwego towaru przez sklep 25.04.20185. Oczekiwanie na wrot należności 14 dni czyli do 09.05.2018rDziś mamy już 11.05.2018 a zwrotu należności brak.Sprzedawca nie wywiązał się z ustawowego terminu zwrotu należności w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, sprawa skierowana do Allegro. NIE POLECAM SKLEPU CAŁKOWICIE. Zwrot otrzymałem dopiero 13.05.2018r po mailowym poinformowaniu sprzedawcy.
Rekomendowane odpowiedzi