ECO400 Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Mam problem bo kupiłem podobno 2 miesięczny silnik po 30 lotach po 4 min. i silnik nie chodzi mi na niskich obrotach tylko się zalewa i gaśnie. Poradziłem się już paru znajomych i mówią mi że silnik jest wyjechany i wytrzyma góra parę lotów :? Co wy o tym myślicie :?:
kogutos Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 A ja mysle ze musisz go wyregulowac.I tyle.
robraf Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 przykręc iglicę od wolnych obrotów
ECO400 Opublikowano 6 Października 2008 Autor Opublikowano 6 Października 2008 silnik został wyregulowany przez modelarza z 15 letnim stażem ....
japim Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Dawid - a czego od nas oczekujesz? Najpierw pytasz co sądzimy, a na rady od razu piszesz, że jest wyregulowany przez modelarza z 15 letnim doświadczeniem. Skoro wierzysz jemu - to po co pytasz nas skoro i tak to nie ma znaczenia - bo on go już wyregulował... Wracając jednak do meritum Silnik ASP to podróbka OS'a. Niestety dużo niższa cena może być zrekompensowana dużo niższą jakością materiałów lub wykończenia. Co za tym idzie zużycie silnika może być dużo większe niż w porównaniu np z MVVSem lub OSem. Jeżeli silnik się zalewa to rzeczywiście ma źle wyregulowany gaźnik. Zalewanie się silnika (nadmiar paliwa nad dostarczanym powietrzem) jest zależne głównie od stopnia otwarcia przepustnicy i regulacji iglic, a nie od stopnia zużycia kompletu tuleja/tłok (chociaż one też mają pewny wpływ na ciśnienie w komorze i zasysanie paliwa). Jeżeli już to na brak jego zasysania w przypadku straty kompresji. Pytanie jeszcze czy miałeś kiedyś tak mały silniczek - względnie mały. Niektóre silniki dają się regulować do względnie wolnych obrotów a niektóre nie. Tak więc gdyby Ci nie chciał palić, lub co gorsza stracił kompresję to znaczy że silnik rzeczywiście długo nie popracuje. Jeżeli pali ale nie da się regulować - to kwestia gaźnika. Nie napisałeś też nic o stopniu zużycia - tłok/cylinder, łożyska - wyrobione panewki w korbowodzie... 120 minut pracy dla takiego silnika to powinien być pikuś.
DeKuba Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Na twoim miejscu ECO400 sprawdził bym średnice gaźnika i kupił gaźnik od OS'a. PS. Japim, ASP to podróbka Magnuma, a nie OS'a :wink:
Danielstol Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 DeKuba z tego co mi wiadomo to Asp to podróbka os maxa ,zarówno 2t jaki 4t.A Magnum to to samo co asp tylko ze jest produkowany na rynek amerykanski a asp na europejski...
radek872 Opublikowano 25 Października 2008 Opublikowano 25 Października 2008 Problem który opisujesz to typowe zachowanie dla tanich silników chodzą dobrze przez jakis czas po dotarciu a potem klapa nie chce Cię martwić, ale lepiej juz nie bedzię.Identycznie opisywali to koledzy którzy mieli te silniki chodził, chodził i nagle coś mu odbiło :x Podobna jest duży rozrzut jakosciowy i można trafić na dobry motorek, który chodzi długo i dobrze, ale ja sie z takim jeszcze nie spotkałem. Silniki ASP i Magnum sa produkowane w tej samej fabryce jednym nabija sie napis ASP drugim Magnum jedne ida na Europe drugie USA i inne rejony.Są wzorowane oczywiscie na silnikach os max chociaż duzo im brakuje szczególnie jesli chodzi o gaznik
tikicaca Opublikowano 25 Października 2008 Opublikowano 25 Października 2008 zmien jeszcze swiece na goraca, daj wiecej nitro i niech ktos inny go wyreguluje, jak nie da rady to szkoda czasu. Silniki najlepiej kupowac nowe, albo z pewnego zrodla
ECO400 Opublikowano 25 Października 2008 Autor Opublikowano 25 Października 2008 silnik został na nowo wyregulowany i wskazuje na to że do Bożego Narodzenia dotrwa :twisted: Później wsadzę nowy silnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.