Gość RomanX Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 czy da się takie serwo naprawić ? takie mi przysłali https://youtu.be/15Eh0SV-5HU?t=15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiiii Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 To nie jest uszkodzone servo a tylko ma mniejszy zakres wychylenia. Zmień limit i już. Jak masz serwo tester z licznikiem to możesz je sprawdzić na nim i jak ma zakres 1100 - 1900 to jest sprawne a jak ma mniej to już nie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekoka Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 A czemu ma się nie dać naprawić ? Pytanie tylko po co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RomanX Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 po to że inne działają dobrze, a to drga przy końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Da się.Kup preparat do czyszczenia potencjometrów w sklepie elektronicznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RomanX Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 ale te tryby trzeba czyścić bo smaru dali za dużo, czy co ? to jest nowe serwo. jaki potencjometr mam czyścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 ....oczywiście potencjometr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wogru Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 To raczej wygląda na złe sprzężenie przekładni z potencjometrem. Przestaw o jeden ząbek - jeżeli jest taka możliwość. Czyszczenie nowego serwa mija się celem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RomanX Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 rozebrałem, wyczyściłem ścieżkę oporową i ślizgacz denaturatem na waciku - bez zmian. po podłączeniu bez trybików, szarpie silnikiem - więc uszkodzony silnik lub elektronika serwa sterująca nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi