Gość RomanX Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 czy da się takie serwo naprawić ? takie mi przysłali https://youtu.be/15Eh0SV-5HU?t=15
maxiiii Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 To nie jest uszkodzone servo a tylko ma mniejszy zakres wychylenia. Zmień limit i już. Jak masz serwo tester z licznikiem to możesz je sprawdzić na nim i jak ma zakres 1100 - 1900 to jest sprawne a jak ma mniej to już nie:)
piotrekoka Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 A czemu ma się nie dać naprawić ? Pytanie tylko po co ?
Gość RomanX Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 po to że inne działają dobrze, a to drga przy końcu
f-150 Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 Da się.Kup preparat do czyszczenia potencjometrów w sklepie elektronicznym.
Gość RomanX Opublikowano 26 Maja 2018 Opublikowano 26 Maja 2018 ale te tryby trzeba czyścić bo smaru dali za dużo, czy co ? to jest nowe serwo. jaki potencjometr mam czyścić ?
wogru Opublikowano 26 Maja 2018 Opublikowano 26 Maja 2018 To raczej wygląda na złe sprzężenie przekładni z potencjometrem. Przestaw o jeden ząbek - jeżeli jest taka możliwość. Czyszczenie nowego serwa mija się celem
Gość RomanX Opublikowano 26 Maja 2018 Opublikowano 26 Maja 2018 rozebrałem, wyczyściłem ścieżkę oporową i ślizgacz denaturatem na waciku - bez zmian. po podłączeniu bez trybików, szarpie silnikiem - więc uszkodzony silnik lub elektronika serwa sterująca nim.
Rekomendowane odpowiedzi