DraveS Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Cześć. Jestem świeżym zapaleńcem latania dronami wyścigowymi. Ćwiczyłem dużo na symulatorach i niedawno sprawiłem sobie zestawik do FPV. Zapaliłem się w temacie ponieważ zawsze lubiłem modelarstwo i lotnictwo. Ale nie miałem dość środków by móc inwestować w takie hobby. Niedawno mój status materialny się poprawił i chciałbym składać swoje drony i nimi latać. Odnośnie latania... Dzisiaj był mój 3 lot nowym dronem. Przed lotem wgrałem nowy firmware, skonfigurowałem w ogóle bajka. Obecnie pracuję jako programista więc ta część poszła dość łatwo. Niestety dwie godziny później czyli w momencie jak to piszę mój dron leży w kawałkach w pokoju bo zaczął się palić. Nieuważnie uzbroiłem model gdy ten leżał na plecach no i poszedł ogień z płytki między FC a silnikiem (już sam sposób opisania pokazuje jak bardzo znam się na elektronice). Nie martwię się zbytnio i traktuję to jako część zabawy. Niestety nigdy nie trzymałem nawet lutownicy w rękach. Z tego powodu będę chciał się czegoś dowiedzieć - w szczególności co to za część która się spaliła, gdzie ją kupić, i jak ją podłączyć i jaką lutownicę kupić. I jak się nauczyć lutować ^^. I czy uszkodziło się coś więcej niż ta płytka i jak się tego dowiedzieć Do zobaczenia (co się robi na forum widzi, słyszy czy czyta?)... Do przeczytania (?) na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Witaj na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DraveS Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Zanim dostanę prawa do pisania na forum to może ktoś by mi pomógł i chociaż powiedział co to jest? https://imgur.com/iqr7Y0v. Czy jeśli to zaczęło się palić to czy inne komponenty mogły ulec uszkodzeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...