robertus Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Piszę ten post ponieważ kupiłem drug model Sky Surfer i okazuje się, że to jest zupełnie inny model. Wyprodukowany przez innego producenta, a przede wszystkim o innej konstrukcji. Części nie będą pasować między nimi. Poniżej porównanie i wyszczególnienie różnic, które zauważyłem na pierwszy rzut oka Producent: J-Power Group SC wg instrukcji 60mm! Montaż skrzydeł: na magnes na czole profilu skrzydła - wypną się przy upadku Dźwigar: krótki do końca lotek, do wklejenia Położenie serw: pod kabinką Wgłębienie na pakiet w dziobie: jest, pasuje idealnie pod pakiet 3S1300mAh, Kabinka: gotowy element z pilotem kadłub: w całości gondola silnika: w całości Producent:AF-Model SC wg instrukcji 71mm! Montaż skrzydeł: na zakładakę. Skręcane od góry śrubami przez kadłub - na sztywno, nie wypną się przy upadku Dźwigar: wklejony na stałe, sięga do wingletów Położenie serw: w tylnej części kadłuba. Od spodu jest klapka Wgłębienie na pakiet w dziobie: brak Kabinka: do samodzielnego montażu, osobno podstawa, pilot i szybka kadłub: do sklejenia z dwóch połówek gondola silnika: z 3 części. dwie połówki kadłuba plus od góry mały element. Tak, że uważajcie jakbyście chcieli kupic coś na podmiankę części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 A nie są to dwie, różne wersje rozwojowe? Bixler ma już ich z 5. Beta 1400 ze 3, Pioneer co najmniej dwie, Sky Surfer też coś słyszałem o wersji nr 2 i zmianach konstrukcyjnych. Osobiście mam AF-model i jest to bardzo porządny model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Nie wiem, być może. Nie oceniam, który lepszy, pewnie oboma dobrze się lata. Rok temu kupiłem ten czerwony, dzisiaj przyszedł ten niebieski. Na szczęście nie potrzebowałem mieć dwóch identycznych modeli bo bym się naciął. Co ciekawe na aukcji było podczepione zdjęcie czerwonego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Zdaje się, że J-power zniknął jako marka producenta modeli. Nazwa jest bardzo podobna do dużej, azjatyckiej firmy energetycznej. Na ich miejsce pojawił się AF-Model. Podejrzewam Rebranding. J-power to stare zapasy, AF - nowe. Używają tych samych wzorów. Albo ktoś tu odsprzedał licencję, albo zmienili nazwę. A przy okazji design. Trzeba by przeczytać stare tematy o Sky Surferze. To okolice 2011. Tak... To już tak stary model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 http://riku.pl/towar/p/id/8011/kontekst/3825/ Ten jest od lat taki sam. To niebieskie to na pewno nie Sky Surfer,pomimo że ktoś sprzedaje go pod tą nazwą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Dodam jeszcze parę zdjęć. Oba pudełka razem Instrukcje Wersja AF-Model Wnętrze kadłuba z zamontowanymi serwami, wzmocnieniem do mocowania skrzydeł. Skrzydła, widok ogólny. Widać zupełnie inny typ mocowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 Mam juz parę lotów tym niebieskim, podejmę się krótkiego porównania obu. Oczywiście będzie to ocena subiektywna, bo oba modele kupiłem aby uczyć syna jak i czasem samemu coś polatać, może z bliskim fpv. Do obu dałem wyposażenie lekkie: - pakiet 3S1300mAh, - silnik emax cf281 mocowany za gondolą dzięki czemu mogłem zamontować śmigło 7 cali lekko docięte do 6,5 cala, żeby nie cięło belki ogonowej Czerwony Skysurfer, J-Power jest stworzony do takiego setupu, doważałem dziób ledwie 10 gramami, samolot latał żwawo, dość stromo mógł się wznosić, za to prędkość minimalna sprawiała, ze przy lekkim wiaterku mógł lądować w punkt. Bezstresowo mi się uczyło syna na nim, na kabelku. Montaż na magnesy skrzydła nie raz zadziałał ratując model od poważniejszych zniszczeń. A tak po rozpięciu skrzydła, składało się wszytko do kupy i w powietrze. Te kraksy to ja robiłem jak kozakowałem low passy i chciałem ścinać słupki styropianowe od ESA. Dodając do niego kamerkę, żeby nagrać widoczki musiałem nawet doważać delikatnie ogon. Przy tym scenariuszu, trochę było ciasno pod kabinką, bo tam są serwa. Niebieski Skysurfer AF-Model myslę, że został zaprojektowany bardziej pod FPV niż pod naukę. Serwa są zamontowane za skrzydłem dzięki czemu pod kabiną jest sporo miejsca. Tu klapka pod kadłubem na magnes jest bardzo fajna, w razie jak trzeba będzie wymienić. Kadłub w dwóch połówkach również pozwala ułożyć dobrze okablowanie i osprzęt zanim się go sklei. Ale z drugiej strony okazuje się, że nie mogę go wyważyć pakietem 3S1300mAh. Musiałem dołożyć aż 95 gram na dziobie aby uzyskać dobre właściwości lotne. Temat załatwiłby na pewno pakiet 2200mAh, ale go nie mam. Zawsze staram się stosować najmniej typów pakietu, żebym mógł je wymieniać między modelami. Już prędzej wrzucę dwa 3S1300 równolegle. Po drugie kłóci się to z moim podejściem "aby było lekko". Model do lotu waży 820g, więc te info z pudełka, że do lotu jest 650g można między bajki włożyć.I to widać, nadal jest fajnie, ale już nie tak lekko w powietrzu, strome wznoszenia tylko z rozpędu. Mocowanie skrzydła zrobiłem również tylko na magnesy i dają radę, ale nie tak jak w czerwonym, tu jest trochę ciaśniej. Oryginalne mocowanie na śruby jest mocowaniem sztywnym i w razie kraksy wióry mogą polecieć. Osobiście wolę tego z J-Power, do nauki rewelacyjny. AF-Model bardziej do fpv i lotów bez kraks. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi