Skocz do zawartości

Proszę o rady w doborze osprzętu i w ogóle :) model ślizgu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

Na początku napiszę że nie mam doświadczenia z takimi modelami (kadłubami) cała moja przygoda z modelarstwem opiera się na budowie kutrów bądź holowników :)

 

Proszę Was Kolegów z większym doświadczeniem o rady :

 

1) z jakiej kategorii jest w ogóle ten kadłub? to mono, hydro ??

2) jaki silnik oraz regulator proponujecie

3) jaki ster ---> pod dnem, za pawężą? śruba wystająca za pawęż pod dnem?
4) jakieś rady??

5) wszelkie propozycje bardzo chętnie wysłucham, ps

 

Model nie musi być demonem prędkości - w porównaniu do moich kuterków i tak pewnie będzie szybszy :)

 

Waga tego co na zdjęciu 250 g długość 64 cm

 

post-21224-0-56581400-1530376070_thumb.jpg

 

post-21224-0-89305300-1530376246_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomina wymiarami starsze modele klas mono 1, nie  ma jednak redana co nie przeszkadza, żeby z tego zrobić fajny ślizg. Do tego kadłuba potrzebny jest napęd wentylowany, czyli za rufą, ze wszelkimi prawidłami jego montażu. Taki model można napędzać silnikiem bezszczotkowym w rozmiarze 28mm średnicy i 60 długości lub 36mm średnicy i 40mm długości o obrotach na 1V napięcia około 3300-3600. Zasilanie takiego zestawu to 3 cele Lipo. Regulator przynajmniej 60A i śruba przy prawidłowej zabudowie wału dwu łopatowa o średnicy 36-37mm. Śruba oczywiście do napędu półzanurzonego . To tyle resztę szukaj bo temat jest szeroki a sama zabudowa wału w takim modelu musi być wykonana ściśle według zasad. Te znajdziesz na portalu www.modelteam.com.pl

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do portalu www.modelteam.com.pl a dokładniej forum, czy orientuje się ktoś z Was jak aktywować konto u nich na forum ?