Jano Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Mój nowy model.Postanowiłem przejść na wyższy poziom wtajemniczenia. Po trenerkach, górnopłacie i dolnopłacie kupiłem to. waga tego co w pudełku 550g po zmontowaniu waży 1500g nie wiem co o tym myśleć bo wg.instrukcji powinno być do lotu 2100.Silnik to os46la. a tu już oblot.Lata jak dla mnie super.Myślałem że sobie z nim nie poradzę bo latam dopiero od czerwca ale jakoś poszło. edit.Tak ten model kupiłem w nastiku.
darek.3333 Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Twoje umiejętności są niezłe jak na latającego od czerwca. Pozdrawiam - Darek
robraf Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 modelik piękny, gdzie go pan nabył? jakie są jego wymiary?
MacFlyer Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 to ten chyba http://nastik.pl/phoenix-future-p-1461.html Podstawowe parametry: * rozpiętość skrzydeł: 1260mm * długość: 1380mm * waga do lotu: około 2100g * powierzchnia skrzydeł: 41.58dm2 * zalecane silniki: 2-t 6.5-7.5cm, 4-t 8-9cm * nadajnik, serwa: 4 kanały, 5 serw
Patryykk Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Jakie tam serwa wchodzą ?;p Standardy czy Mikro ?
pacek Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 WITAM moja futura lata na asp 61 4t mocy wystarcza. model lata troche jak halowy depron. zwróć uwagę na przewężenie kadłuba tam gdzie jest wręga (tablica przyrządów) moja pierwsza futura w trakcie lotu w tym miejścu dokonała podziału do znaczy silnik odleciał razem ze zbiornikiem paliwa a reszta kadłuba wraz ze skrzydłem liściem opadła na ziemię. http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=7115 Ja swoją pierwszą straciłem w dość głupi sposób odpiął się ztrzask plastikowy na popychaczu od wysokości. Jako że bardzo fajnie się nią lata taki luzik nabyłem drugą od razu wzmocniłęm newralgiczną część kadłuba wkleiłem trójkąty z balsy po obu stronach wręgi no i dolałem gdzie się dało kleju co do serw to dziury są na standarty
Kretobójca Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Witam. Ja latam futurą od lipca. Na początku z ASP 46 dokonał żywota jak model Packa, tylko że złamał się w dwóch miejscach: przy natarciu i przy spływie. Zalaminowałem kadłub aż do początku ażurowania i wsadziłem mu ASP .70 FS. No panowie modelik robi wrażenie! Tu są filmy jeszcze na starym silniku: http://pl.youtube.com/watch?v=iJ_0T3Wv2MM http://pl.youtube.com/watch?v=lhI6i2dG9_w
Jano Opublikowano 17 Października 2008 Autor Opublikowano 17 Października 2008 Też chciałem dać asp 10 4t ale przeczytałem jak Twój się rozleciał (to do packa )dlatego dałem osa 46la bo to delikatniejszy motorek model wyszedł na zero nic nie musiałem dokładać by uzyskać środek ciężkości wg.intrukcji. jedynie pakiet odbiornika dałem nad zbiornik.Model do lotu w tym układzie wychodzi 1750g. Ze wszystkich uwag na temat wzmocnienia konstrukcji skorzystam.
Speed Hunter Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 A jak sobie silniczek radzi z wagą 1750g? Myśle że idzie jak strzała :rotfl:
Jano Opublikowano 20 Października 2008 Autor Opublikowano 20 Października 2008 Wygląda na to że ten silnik jest w sam raz dla tego modelu.Ale jak model wytrzyma do wiosny to dam mu 10cm3 4t.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.