Jump to content

Delta w 120 minut - kila pytań


Recommended Posts

Witam. Po wielu pozytywnych opiniach o tytułowej delcie postanowiłem sobie taką skonstruować :) Mam kilka pytań co do jej budowy, a jako że wątek o niej jest zarchiwizowany to założyłem nowy :) Mam silnik emax cf2822, czy on nada się do tego modelu? Jak tak to raczej że śmigłem 9x4,7 czy 10x4,7? I najważniejsze pytanie: w pierwszym poście wątku o delcie w 120 minut, który opisuje jej budowę (i który tak wogole znajduje się gdzieś w środku tematu - na stronie 26) nie działają zdjęcia, w związku z czym nie bardzo wiem jak wykonać ten model :( ma ktoś może własne zdjęcia z budowy, lub jest w stanie mi wytłumaczyć jak wykonać deltę? Z góry dziękuję za pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź. Z tego co widzę to zostały tam użyte rurki węglowe zamiast listewek, jaka średnica rurek będzie najlepsza? I wydaje mi się, że tam "profil" delty tworzy tylko ten jeden pasek depronu przy dziobie tak? No i wydaje mi się, że autor tego modelu klei go w całości taśmą dwustronną... Czy można to zrobić też uhuporem?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

hej

Czy ta delta ma być wykonana z depronu 3 czy 6mm ?


hej

Czy ta delta ma być wykonana z depronu 3 czy 6mm ?

ma ktoś zapisane te foty z budowy i opis bo faktycznie był na 26 stronie.

Link to comment
Share on other sites

Nie budowałem tej delty ale obstawiam że 6mm. 3 będzie bardzo wiotka i może nie wytrzymać. Tylko daj aby silnik z dużym KV i małym śmigłem, chyba im mniejsze tym lepiej, aby zachować ciąg

Link to comment
Share on other sites

silnik szybkobrotowy ? zobacze co mam i najwyżej kupię coś. Mam już depron i na razie chciałbym zbudować i nie mogę sie doszukać proporcji i jak to zbudować. Wszystkie foty uciekły ? moze ma ktoś zapisane foty oryginalne od bizika?

Link to comment
Share on other sites

Nie pamiętam jak wygladała delta 120minut, ale to chyba budowa tego typu. Na dole prawdopodobnie depron 6mm na góre 3mm. To akurat model(nie znam autora) nawiązujący do Hortena 229, dobre wlaściwości lotne. Można bardziej wkomponować stery jak na 2 zdjęciu, gdzie oznaczone też CG.
Dla śmigieł 50inch silniczki zapewne w przedziale 1806-2205 ok 2000kv.

 

post-15163-0-55428300-1559509518.jpgpost-15163-0-29631100-1559509538.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem 1000kv na śmigle 9x6. I było do niczego. Latać się nie dało. Co z tego że ciąg był jak moment obrotowy dużego śmigła obracał skrzydłem i nie mogło ono nabrać prędkości. Jak dla mnie rah66 ma całkowitą rację. Silnik powyżej 2000kv i śmigło 5" i będzie w sam raz. W moim mam 2450KV i śmigło 3 łopatowe 5045. I tak to lata.

https://www.youtube.com/watch?v=DVtJcO2uA9Q&t=76s

Link to comment
Share on other sites

Hej

Dzieki za porady. Teraz chyba łapię o co chodzi ? Tylko ja bym chciał żeby to latało jak przecinak też przejżałem cały wątek i niektórym to to lata jak spalina :D

Jarek lata spoko ale prędkość raczej wolna sie wydaje ? Jaki masz ciąg na tym silniku ?

Link to comment
Share on other sites

Capriman, mówisz prędkość mała? Masz rację bo tak jest jak się lata na kilkunastu % mocy. Postaram się przy najbliższej okazji nagrać film z dedykacją dla Ciebie :D Nie odbieraj tego negatywnie. Uświadomiłeś mi że w sumie to nie mam żadnego takiego filmu z nim. Postaram się coś skleić na weekendzie:) Z tego co pamiętam waga skrzydła to 400g chyba z baterią a ciąg dochodził do 1kg. Latam na 3s 1800mah 65C

Link to comment
Share on other sites

hehe no to rozumiem :D To czekam na filmik :). Ja dawno temu latałem RWD z depronu i pasowało mi że sie wolno buja ale szybko mi sie to znudziło i zacząłem budować kombaty spalinowe i każdy kolejny musiał być szybszy.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.