Rawen 75 Opublikowano 13 Października 2018 Autor Opublikowano 13 Października 2018 Proszę o nieśmiecenie bzdurami w moi wątku.
f-150 Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 Człowieku lecz się na nogi bo na głowę za późno.A za co mam cię przeprosić?Chyba cię pojebało.Za to że napisałem prawdę , trollujesz po całym forum. Masz chyba problemy z narcyzmem ,czujesz się niedoceniany?Zmień lekarza ,bo Cię oszukuje. Pokazywałem jak byłem mały.Po co mam pokazywać,żeby taki jak Ty dyletant się wymądrzał ? Amen. Przepraszam Rawen 75 ale czekam na reakcję admina,na pewno posprząta.
Gość marnod2 Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 Ja też prosiłem. To się nazywa układ, ja proszę o coś, Ty prosisz o coś. Ja byłem pierwszy(usuń jeden wpis, będzie to oznaka dobrej woli). f-150 jesteś w moim wieku, na pewno się znasz na modelach,ale g... wiesz o ludziach. Czasami myśl
JurekS60 Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 PANOWIE z całym szacunkiem ale dajcie sobie spokój. Jak mi się coś nie podoba to na to nie patrzę i już. 1
Rawen 75 Opublikowano 14 Października 2018 Autor Opublikowano 14 Października 2018 Małymi krokami do przodu. Podwozie działa jak należy, dodatkowo sprzężone z lampą lądowania.Włączy się po pełnym wysunięciu przedniego podwozia. Jeszcze osłony podwozia, .ich regulacja, a także montaż serwa kierowania golenią przednią-wybrałem jednak tę opcję. Brak jest szkiełek na zakończeniach płatów-zielonej i czerwonej, na ogonku siedzi biała dioda. Gdyby ktoś nie wiedział jak wzmocnić efekt świecenia diody-kontu padania wiązki-mała rada. Wystarczy diodę przeszlifować papierkiem ściernym-220 gradacji wystarczy. Tak zmatowiona świeci w pełnym polu i jest doskonale widoczna.
Rawen 75 Opublikowano 27 Października 2018 Autor Opublikowano 27 Października 2018 Mimo niedokończenia jeszcze osłon podwozia głównego podkusiło mnie na próbny lot. No i poleciał. Nadmiar mocy daje o sobie znać. Modelik bardzo przewidywalny. Szkoda, że nie zabrałem pomocnika ze sobą....Cóż, idzie zima, pogoda paskudna, dmucha jak w kieleckim. Ten sezon na loty już raczej zamknięty.W związku z tym rozpocząłem pracę nad Tigercatem w konwencjonalnej konstrukcji, czyli kadłub balsowo-sklejkowy. Płat z rdzeniem styropianowym, dwa dźwigary, kryty balsą. Centropłat wykonany jako jeden element, wraz z gondolami silnikowymi, oraz dwa płaty składane-na wzór oryginału. Z mechanizacji: podwozie chowane, klapy. Tak wygląda większy brat, na tle juniora.
japim Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 Widzę że masz uwielbienie do tego modelu. Ja tak mam z P-61 Black Widow
Rawen 75 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Opublikowano 28 Października 2018 Prawda. Do Wdowy też, ale jak na nią patrzę to widzę dużą masę i sporo główkowania jak zrobić lekko i pewnie.
Rawen 75 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 Prace trwają. Przybliżę trochę koncepcję składanych płatów. Dwa dźwigary konstrukcji skrzynkowej. Oś ruchu płatów wzmocniona poprzez wklejenie rurki miedzianej. Całość blokowana bolcem,wysuwanym po opuszczeniu płatów w pozycji do lotu-sekwencjoner. Rysunek oddaje całą koncepcję.
Rawen 75 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2019 Prace nad większym Tigercatem idą do przodu. W tle jednego ze zdjęć załapał się nawet mniejszy braciak. Na razie wygląda to tak jak wygląda. Teraz zabawa z gondolami silnikowymi, oraz z podwoziem głównym. Osłony już zrobione-depron jako forma-na to laminat i usunięcie go. Lotki czekają na zawiasy i montaż. Mechanizacja składania płata gra, potrzebny mi jeszcze sekwencjoner, a w zasadzie dwa-jeden od płatów, drugi od podwozia.
japim Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Ten większy jest jakiego rozmiaru? Pytam bo nie znalazłem info.
Rawen 75 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2019 Bo nie napisałem Przemku. Ten większy ma rozpiętość 170 cm.
Rekomendowane odpowiedzi