samolocik Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 Cześć, miałem w weekend oblatać Cularisa a tu niespodzianka. Przy wklejaniu dźwigienek nagle jedno z 4-ech zamontowanych serw Hiteca HS-65HB, nigdy wcześniej nie używane w żadnym modelu zaczęło żyć własnym życiem którego ostatni moment nagrałem a potem przestało działać. Serwo było wcześniej testowane na testerze serw (ręcznie oraz parę minut na automacie) i nie budziło zastrzeżeń. Napięcie prawidłowe puszczone przez regulator napięcia. https://youtu.be/AjYAaN31P54
darek.3333 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Cześć, miałem w weekend oblatać Cularisa a tu niespodzianka. Przy wklejaniu dźwigienek nagle jedno z 4-ech zamontowanych serw Hiteca HS-65HB, nigdy wcześniej nie używane w żadnym modelu zaczęło żyć własnym życiem którego ostatni moment nagrałem a potem przestało działać. Serwo było wcześniej testowane na testerze serw (ręcznie oraz parę minut na automacie) i nie budziło zastrzeżeń. Napięcie prawidłowe puszczone przez regulator napięcia. https://youtu.be/AjYAaN31P54 Właśnie chciałem popytać jak się zabezpieczyć przed awarią serwa a tu taka niespodzianka. Możesz polecić jakiś tester serw. Ja w modelu z silnikiem 7,5 cm3 na metanol już drugi raz go odbudowuję właśnie ze względu na awarię serwa. Pierwszy raz na sterze kierunku a teraz na sterze wysokości. W przypadku powyżej przynajmniej nie stało się to w locie: .
GUMIŚ Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Musiałeś trafić na wadliwy egz. (lub z nieznaną przeszłością). To bardzo przykre, Hitec to nie taka najniższa półka, ale się trafia. Osobiście używałem wiele tego typu serw i za wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych wywołanych "twardymi lądowaniami" nie było awarii.
Marcin K. Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 A ja używam najtańszych tp i brak awarii...
Rekomendowane odpowiedzi