Grzesiek Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Witam kolegow . Potrzebuje kilka rad odnosnie przerobki zenka wodnego 26ccm na zapłon cdi Mianowicie mam moduł rcexl,i oile go sie go da uwodoodpornic o tyle potrzebuje zalożyć fajke swiecy gumowa jak w narzędziach ogrodniczych i nie bylo by wtym nic trudnego tylko ten ekran ktory jest tez polaryzacja dla swiecy.I teraz moze jakies ciekawe pomysly koledzy poddadzą.Druga sprawa był kiedys kontomierz na jakies stronie do czasowania silnikow ale nie moge go znaleźć taki do wydrukowania moze ktos pomoże. I trzecia ostatnia sprawa ile ma być kąt wyprzedzenia zapłonu dla tego silnika? Dziekuje z góry za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Taki kątomierze był pokazany na starym forum Czarneckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Do 50tki i zapłonu rcexl iskra ma być 25 - 30 stopni przed GMP, tyle proponuję ustawić na początek. W załączniku instrukcja do zapłonu i kątomierz którego ja używam. Wydrukować ,nakleić na tekturkę i gotowe, Jeden stopień błędu w tym kątomierzu nie powinien zrobić Ci różnicy rcext pdf.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 19 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Dziękuje a co z fajką?moze ten oplot ekranowy przekrecic do silnika jako mese iskry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Między świecą a przewodem jest jeszcze opornik w oryginalnej fajce. Co do zastosowania gumowej fajki nie podpowiem. Wymieniałem fajki na inne ale podobnej konstrukcji. Zawsze ekran był połączony z metalową obudową fajki, czyli idąc dalej z silnikiem za pośrednictwem świecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Jeszcze jedno pytanie mnie nurtuje mianowicie do ilu obrotow ten modul jest w stanie działac prawidlowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Używam tego typu testera do zapłonu. Do 20000 obr/min na pewno działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 A jak taki tester dziala gdzie go sie podpina.Proszę apisz cos wiecej na temat tego urządzonka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 To są takie dwa ustrojstwa. https://www.modelmotor.pl/tester-zaplonu.html https://www.modelmotor.pl/tester-czujnika-halla.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Widzialem to ale pytanie bylo jak to działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Podpinasz to do zapłonu zamiast czujnika halla. Tyle ile ustawisz na potencjometrze tyle razy na minutę zapłon daje iskrę. Jest jeszcze drugie urządzonko. To z kolei podpinasz do czujnika halla i możesz precyzyjnie ustawić zapłon. LUB TO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 21 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 Dziekuje bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi