Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No widzisz, można powiedzieć , że w naszym pięknym kraju przetarłem szlak jeżeli chodzi o tak duże ślizgi napędzane silnikiem elektrycznym, trzeba było się uczyć na swoich błędach.

Opublikowano

KV to nie obroty na 1V napięcia!

 

KV to stała silnika i definiuje wartość obrotów przy jakiej na uzwojeniach silnika pojawi się 1V. A nie w druga stronę. Aby tak było to od przyłożonego napięcia należy odjąć spadek napięcia na rezystancji uzwojenia a tego przecież nie robicie.

Piszesz jakby z silnika zrobić prądnicę.

A tu piszą tak https://www.rotordronemag.com/understanding-kv-ratings/

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.