dukeroger Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Witam W specyfikacji modelu samochodzika do driftu jest tak szczotkowy silnik. Mowa jest o tym ze ma niskie obroty i duzy moment. Jak to się ma do odpowiednika bezszczotkowego i jak odczytuje sie KV w silniku szczotkowym. Pomoże ktoś? https://www.amazon.de/GoolRC-Brushed-Wasserdichtes-Elektronische-Drehzahlregler/dp/B01F1WYDMW/ref=sr_1_fkmr0_1?__mk_pl_PL=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&keywords=GoolRC+540+55T+Brushed+Motor+with+60A+ESC+Combo&qid=1554730429&s=gateway&sr=8-1-fkmr0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipp Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Dziwne, że nie podają KV. Czemu niby w szczotce nie miało by być podane KV? To w końcu zupełnie zasadniczy parametr silnika. To prawdopodobnie jest ten silnik i jeśli tak ma 1205KV: https://hobbyking.com/en_us/1-10-540-carbon-brushed-motor-55t.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali1983 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Do driftu silnik 55t? Kiedyś się jeździło od 27t w dół. 55t to do trialu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Zasadniczym parametrem silnika jest prąd biegu jałowego, moc elektryczna i napięcie znamionowe pracy. Silnik szczotkowy wygeneruje większy moment obrotowy przy niskich obrotach. Jednak jego ogólna sprawność jest dużo niższa, trwałość też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 A co oznacza T w opisie silnika szczotkowego? wiem że czym mniejsze tym szybciej sie silnik może kręcić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 T (turn) oznacza ilość zwojów drutu na jednym zębie. Im mniej tych zwojów, tym grubszym drutem jest silnik nawinięty, i tym szybciej się kręci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi