elpazo Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 Ja o Meccamo ( lotniczym ) napisze to co zwykle. Spaliny smierdza jak stare , zepsute , skisle i splesniale wymioty . Dlatego przechodze na inne . Nasi także!!!!!!!!!!! Jarek jest i trzecie mało korzystne rozwiązanie Grześka do pierdla wsadzą jak zrobi krzywdę najjaśniejszej. bo co by nie powiedzieć to jaja ma.
AndrzejC Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 Jarek i Mistrzem Świata nie będziesz.... A na tym śmierdzącym paliwie można na prawdę dobrze popływać Ale to jest paliwo wyczynowe dla najlepszych . Tak na jesień w okolicach września wraz z kol. Stefanem robiłem próby z tym paliwem. W STD, I trochę pomieszałem, Do jedej próbki dodałem 5% rycyny, a do drugiej czystego metanolu 100 ml na pól litra paliwa. Jezeli chodzi o olej, to trochę bardziej kopciło się z rury Na tym suchszym paliwie motor pracował bardzo dobrze nie grzał się za mocno, ale tak na dłuższa metę , to chyba by za suche paliwo było, choć trzeba by więcej testów zrobić. A niedowiarka Grześka zapraszam na trening, to sam sprawdzi co i jak z tym paliwem jest. A ten nowy tłok do CMB 90 nie jest zatarty , a przytarty i można to wszystko spokojnie zrobić tak, żeby motor "wymiatał" i jestem w stanie to udowodnić. BEZ ŻADNEGO PROBLEMU. Jestem gotów nawet pójść o zakład. Na 1000% sprawię,że ten tłok będzie działał tak jak powinien. Na tym paliwie bez żadnych domieszek. MECCAMO FSR 15% Grzesiek załóż się. Stawiam do puli np porządne serwo, że dam radę. Potrzebuję tylko tego tłoka. Tuleję sztukę nówkę mam swoją. Zrobię pasowanie przy Tobie wstawię do któregoś mojego motorka i pójdziemy na wodę. SERWO PORZĄDNE jest do wygrania, Lub przegrania A.C
Rekomendowane odpowiedzi