elpazo Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Ja o Meccamo ( lotniczym ) napisze to co zwykle. Spaliny smierdza jak stare , zepsute , skisle i splesniale wymioty . Dlatego przechodze na inne . Nasi także!!!!!!!!!!! Jarek jest i trzecie mało korzystne rozwiązanie Grześka do pierdla wsadzą jak zrobi krzywdę najjaśniejszej. bo co by nie powiedzieć to jaja ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Jarek i Mistrzem Świata nie będziesz.... A na tym śmierdzącym paliwie można na prawdę dobrze popływać Ale to jest paliwo wyczynowe dla najlepszych . Tak na jesień w okolicach września wraz z kol. Stefanem robiłem próby z tym paliwem. W STD, I trochę pomieszałem, Do jedej próbki dodałem 5% rycyny, a do drugiej czystego metanolu 100 ml na pól litra paliwa. Jezeli chodzi o olej, to trochę bardziej kopciło się z rury Na tym suchszym paliwie motor pracował bardzo dobrze nie grzał się za mocno, ale tak na dłuższa metę , to chyba by za suche paliwo było, choć trzeba by więcej testów zrobić. A niedowiarka Grześka zapraszam na trening, to sam sprawdzi co i jak z tym paliwem jest. A ten nowy tłok do CMB 90 nie jest zatarty , a przytarty i można to wszystko spokojnie zrobić tak, żeby motor "wymiatał" i jestem w stanie to udowodnić. BEZ ŻADNEGO PROBLEMU. Jestem gotów nawet pójść o zakład. Na 1000% sprawię,że ten tłok będzie działał tak jak powinien. Na tym paliwie bez żadnych domieszek. MECCAMO FSR 15% Grzesiek załóż się. Stawiam do puli np porządne serwo, że dam radę. Potrzebuję tylko tego tłoka. Tuleję sztukę nówkę mam swoją. Zrobię pasowanie przy Tobie wstawię do któregoś mojego motorka i pójdziemy na wodę. SERWO PORZĄDNE jest do wygrania, Lub przegrania A.C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi