Skocz do zawartości

ME- 262


Rekomendowane odpowiedzi

W przyszłości mam zamiar zbudować  ME-262  w skali 1:5,5   o napędzie turbinowym , więc aby sprawdzić   jak  lata się tym typem kupiłem  zestaw  FREEWING   ME-262   o napędzie elektrycznym.

 

Montaż modelu jest dziecinne prosty. Jak na piankowca model prezentuje się bardzo dobrze. ;)

 

Czekam na zamówione pakiety  zasilające a potem   ---  oblot i filmik.

 

 

 

 

post-6784-0-76514000-1558987678_thumb.jpg

 

 

 

 

 

post-6784-0-97977200-1558987712_thumb.jpg

 

 

 

post-6784-0-64712900-1558987732_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszłości mam zamiar zbudować ME-262 w skali 1:5,5 o napędzie turbinowym , więc aby sprawdzić jak lata się tym typem kupiłem zestaw FREEWING ME-262 o napędzie elektrycznym.

 

Montaż modelu jest dziecinne prosty. Jak na piankowca model prezentuje się bardzo dobrze. ;)

 

Czekam na zamówione pakiety zasilające a potem --- oblot i filmik.

 

 

 

 

attachicon.gifIMG_1783.JPG

 

 

 

 

 

attachicon.gifIMG_1782.JPG

 

 

 

attachicon.gifIMG_1784.JPG

To bardzo fajny model, ale ma jedną wadę - bardzo słaby dziób. Radzę wkleić od środka kilka listew węglowych, inaczej może się zdarzyć, że podczas lądowania przy mocniejszym uderzeniu przedniego koła o kępkę trawy złamiesz dziób na wysokości kadłuba.

 

Poza tym sam miód, malina i orzeszki. Krótki start, łatwe lądowanie i świetne prowadzenie w powietrzu

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo fajny model, ale ma jedną wadę - bardzo słaby dziób. Radzę wkleić od środka kilka listew węglowych, inaczej może się zdarzyć, że podczas lądowania przy mocniejszym uderzeniu przedniego koła o kępkę trawy złamiesz dziób na wysokości kadłuba.

 

Poza tym sam miód, malina i orzeszki. Krótki start, łatwe lądowanie i świetne prowadzenie w powietrzu

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

Dzięki za rady i ocenę modelu. Zauważyłem  ten słaby punkt i wykonałem odpowiednie wzmocnienia  w  strefie nosa modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady i ocenę modelu. Zauważyłem  ten słaby punkt i wykonałem odpowiednie wzmocnienia  w  strefie nosa modelu.

 

 

Spoko.

 

U mnie latał tak nawet z wyższej i wcale nie takiej równej trawy, to zresztą najlepszy EDF jakiego miałem pod kątem wymagających niewybetonowanych lotnisk. Chodził jak po sznurku, to jest trochę niczym  znak rozpoznawczy modeli Freewinga, które może nie są jakieś pancerne, ale latają pięknie i są bardzo posłuszne. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=dJZ4jt0iDL8&list=UUlpWpI4zvL1A_P24tvmIVTA&index=21

 

Polecam modyfikację pilota, na filmie zobaczysz o co chodzi :)

 

Po jakimś czasie jakoś tak mi się zrobiło, że skasowałem z kolekcji wszystko co miało krzyże, więc i Me262 zmienił właściciela, ale jakbym miał kiedyś powrócić do tej konstrukcji, to wymieniłbym turbiny na jakieś 12-łopatowe z alu. Oryginalne brzmiały trochę jak odkurzacz. Pamiętam, że miałem też kiedyś model F86 Sabre, miał właśnie 12-łopatkową turbinę i brzmiał o wiele fajniej, a jakby Me262 miał dwie takie, to byłaby orgia dla uszu. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=7Nj291oWAPo&list=UUlpWpI4zvL1A_P24tvmIVTA&index=18

 

atak brzmi Sabre. Dla mnie to brzmi zupełnie inaczej :)

https://www.youtube.com/watch?v=8nqr4HhYfJM&list=UUlpWpI4zvL1A_P24tvmIVTA&index=29

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko.

 

U mnie latał tak nawet z wyższej i wcale nie takiej równej trawy, to zresztą najlepszy EDF jakiego miałem pod kątem wymagających niewybetonowanych lotnisk. Chodził jak po sznurku, to jest trochę niczym  znak rozpoznawczy modeli Freewinga, które może nie są jakieś pancerne, ale latają pięknie i są bardzo posłuszne. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=dJZ4jt0iDL8&list=UUlpWpI4zvL1A_P24tvmIVTA&index=21

 

Polecam modyfikację pilota, na filmie zobaczysz o co chodzi :)

 

Po jakimś czasie jakoś tak mi się zrobiło, że skasowałem z kolekcji wszystko co miało krzyże, więc i Me262 zmienił właściciela, ale jakbym miał kiedyś powrócić do tej konstrukcji, to wymieniłbym turbiny na jakieś 12-łopatowe z alu. Oryginalne brzmiały trochę jak odkurzacz. Pamiętam, że miałem też kiedyś model F86 Sabre, miał właśnie 12-łopatkową turbinę i brzmiał o wiele fajniej, a jakby Me262 miał dwie takie, to byłaby orgia dla uszu. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=7Nj291oWAPo&list=UUlpWpI4zvL1A_P24tvmIVTA&index=18

 

atak brzmi Sabre. Dla mnie to brzmi zupełnie inaczej :)

https://www.youtube.com/watch?v=8nqr4HhYfJM&list=UUlpWpI4zvL1A_P24tvmIVTA&index=29

Super,

podkład muzyczny też, ale moim zdaniem ciut głośny  nie słychać dobrze przelotu modeli 

 

Gdzie  latasz Pawle ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a..., no to super, szkoda, że od razu takich nie dawali :)

 

 

Tak ja mam nowszą wersję, której silniki mają ładny dżwięk.  Mam pytanie : Czy pamiętasz jakie miałeś w swoim ME-262

wychylenia  sterów ?  Instrukcja  pokazuje tylko środek ciężkości .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super,

podkład muzyczny też, ale moim zdaniem ciut głośny  nie słychać dobrze przelotu modeli 

 

Gdzie  latasz Pawle ?

 

Chudoby. Bardzo dawno tam nie byłem, bo jak nie wieje to pada, a jak nie pada to praca...

Tak ja mam nowszą wersję, której silniki mają ładny dżwięk.  Mam pytanie : Czy pamiętasz jakie miałeś w swoim ME-262

wychylenia  sterów ?  Instrukcja  pokazuje tylko środek ciężkości .

 

Dokładnie to nie pamiętam. Sprawdzę w domu, czy nie mam jeszcze gdzieś instrukcji, mam wrażenie, że gdzieś pod koniec było pokazane, jak ustawić model.

 

Z tego jednak to pamiętam, to latałem nim jak większością modeli warbirdów jakie mam, czyli lotki i stery gdzieś na 60-70% maksymalnego wychylenia, jakie można uzyskać na zamontowanych serwach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duża prędkość podejścia. Jak lądowałem to trzymałem go tylko troszkę na obrotach, wiele nie trzeba żeby nie walił się na skrzydło. 

A lata pięknie, tak jak mój. 

 

PS - rany, jak ja bym chciał mieć takie lotnisko...

To był drugi lot i trochę wiało,   więc wolałem trzymać prędkość, bo jeszcze nie  " czuję"  modelu . Muszę domiksowć  wysokość bo przy pełnych klapach  ma tendencje do  nurkowania. Zaiste lata bardzo fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.